اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

حدادعادل: دشمن برای ایجاد تفرقه در کشور برنامه دارد/ اسیر توطئه‌های بیگانگان نخواهیم شد

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی گفت: امروز دشمن برای ایجاد تفرقه در کشور برنامه دارد و نیروهای انقلاب نباید اسیر توطئه‌های بیگانگان و پیاده‌نظام آنها در داخل کشور شوند.

حدادعادل: دشمن برای ایجاد تفرقه در کشور برنامه دارد/ اسیر توطئه‌های بیگانگان نخواهیم شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، غلامعلی حدادعادل، رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی پنجشنبه‌شب در دیدار با آیت‌الله سیدمحمد شاهچراغی، نماینده مردم استان سمنان در مجلس خبرگان رهبری، با قدردانی از خدمات چندین دهه‌ای آیت‌الله شاهچراغی در استان سمنان اظهار کرد: آیت‌الله شاهچراغی، شخصیتی محبوب و مردمی هستند که تا امروز نیز منشأ خدمات شایانی برای مردم کشور و این خطه از میهن اسلامی‌مان بوده است.

وی افزود: امروز دشمن برای ایجاد تفرقه در کشور برنامه دارد و در شرایط پیروزی نیروهای انقلاب اسلامی در چند انتخابات گذشته، حفظ وحدت بسیار مهم است.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی گفت: باید تلاش کنیم تا هرگز اسیر توطئه‌های دشمن و پیاده‌نظام آنها در داخل کشور نشویم و بهانه به دست دشمن ندهیم و خوشبختانه تا امروز نیز تلاش نیروهای انقلاب همین‌گونه بوده است.

حدادعادل از همه نیروهای انقلاب اسلامی خواست تا فضاسازی‌های بی‌مورد را مدنظر قرار ندهند و در عین حال که نقد می‌کنند، مراقب باشند تا تلاش‌های ارزنده و مثبت دولت و مسؤولان نظام اسلامی در این میان ذبح نشود.

وی همچنین با تأکید بر لزوم تقویت دائمی رابطه نیروهای انقلاب اسلامی با روحانیت افزود: تقویت رابطه نیروهای انقلاب اسلامی با روحانیت پیرو دیدگاه‌های امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی با قوت پیگیری می‌شود.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی ادامه داد: هیچ زاویه‌ای با نهاد روحانیت در میان نیروهای انقلابی و شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی وجود ندارد و این امر در عمل نیز ثابت شده است و ما جایگاه روحانیت را در انقلاب اسلامی به‌خوبی می‌شناسیم.

اتحاد و همدلی خوبی بین نیروهای انقلاب در استان سمنان برقرار است

آیت‌الله سیدمحمد شاهچراغی، نماینده مردم استان سمنان در مجلس خبرگان رهبری هم در این نشست خطاب به حدادعادل اظهار کرد: شما الحمدالله در کشور خوش‌نام هستید و کارها با محوریت شما خوب پیش می‌رود.

وی افزود: استاندار سمنان، مدیری بسیار فعال بوده و کارهای خوبی را آغاز کرده است که همه باید او را کمک کنند تا به نتیجه برسد.

نماینده مردم استان سمنان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: دولت آیت‌الله رئیسی در میدان حضور دارد و برای مردم تلاش می‌کند. همه خادمان نظام اسلامی امروز مصداق حدیث شریفی هستند که می‌گوید خداوند در زمین بندگانی دارد که حوائج مردم را برطرف می‌کنند.

شاهچراغی اضافه کرد: همه سعی و تلاش مدیران در دولت آیت‌الله رئیسی خدمت به مردم است و رئیس‌جمهور مصداق این حدیث شریف محسوب می‌شود که تلاش دارد تا گره‌ها و مشکلات مردم را در حد توانش رفع کند.

وی افزود: همه خادمان مردم بدون تردید در روز قیامت در سایه محبت الهی خواهد بود و رئیس‌جمهور و استانداران نیز چنین هستند.

نماینده مردم استان سمنان در مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: خدمت به نظام اسلامی و انقلاب اسلامی ارجح بر همه امور است و امروز خوشحال هستیم که در استان سمنان کارها به‌صورت جهادی پیش می‌رود.

شاهچراغی گفت: از همه دوستان انقلابی و رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی تشکر می‌کنم؛ اتحاد و همدلی خوبی بین نیروهای انقلاب در استان سمنان برقرار است.

انتهای پیام/۷۴۰۰۱/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول