اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

سولدو: بازی سختی مقابل مس رفسنجان داریم

سرمربی تیم تراکتور گفت: فردا یک بازی نسبتا سختی مقابل مس رفسنجان داریم.

سولدو: بازی سختی مقابل مس رفسنجان داریم

به گزارش خبرگزاری فارس از رفسنجان، سولدو امشب در نشست خبری پیش از بازی مقابل مس رفسنجان اظهار داشت: فردا ما یک بازی نسبتا سختی داریم مقابل یک تیم خوب که در لیگ نتایج نسبتا خوبی گرفته و آمادگی خوبی هم از لحاظ روانی و هم کار بازی دارند.

سرمربی تیم تراکتور افزود: بازی تیم رفسنجان را دیدم و امیدوارم فردا یک بازی خوبی انجام شود. هرچند ما هفته گذشته یک بازی نسبتا بدی داشتیم و نتیجه ضعیفی به دست آوریم ولی آمدیم اینجا که شانس خودمان را امتحان کنیم و از تمهیداتی که انجام دادیم به نحو احسن استفاده کنیم و نتیجه خوبی در این بازی بگیریم.

وی اظهار داشت: فردا همه بازیکنان ما هستند، یکی دو نفر آسیب جزئی دارند باید ببینیم آیا می‌رسند به بازی که از آنها استفاده کنیم.

سرمربی تراکتور خاطرنشان کرد: شکی نیست که فردا واقعاً یک بازی خیلی سختی خواهیم داشت چون تیم رفسنجان در مسابقات اخیرش نتایج خوبی به دست آورده ولی هر بازی جریان خودش را دارد و دو تیم تلاش می‌کنند نتیجه خوبی به دست آورند.

وی در خصوص میزبانی رفسنجان هم گفت: اولین بار هست در شهر رفسنجان آمدم، امیدوارم یک بازی خوب فقط انجام شود که تماشاگران و همه بتوانند از آن لذت ببرند.

انتهای پیام/۳۳۸۸/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول