اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

الهامی: نکونام آینده خوبی دارد/فولاد با استایل خاصی بازی می‌کند

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: آینده خیلی خوبی را برای جواد نکونام می‌بینم، تیم‌های او با استایل خاصی بازی می‌کنند.

الهامی: نکونام آینده خوبی دارد/فولاد با استایل خاصی بازی می‌کند

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، ساکت الهامی پیش از دیدار نساجی مقابل فولاد خوزستان اظهار داشت: سالروز ولادت حضرت زینب(س) پرچمدار عاشورا و روز پرستار را به همه پرستاران عزیز علی الخصوص همسر خودم تبریک می‌گویم. درود می‌فرستم به مدافعان سلامت و و کسانی که در این راه به شهادت رسیدند. ان‌شاالله روحشان قرین رحمت الهی باشد.

وی تصریح کرد: سخت ترین بازی بیرون از خانه ما در طول فصل این بازی است. فولاد ساختار خیلی خوب و مربی توانمندی دارد. نکونام در دو سه سال گذشته جایگاه خیلی خوبی به دست آورده است. آینده خیلی خوبی را برایش می‌بینم. تیم‌های او بسیار منظم، با ریتم، ساختار و استایل خاصی بازی می‌کنند. به نظرم فردا یک بازی کاملا تاکتیکی، پرفشار و نزدیک به هم باشد. امیدوارم بازیکنانی که مصدومیت جزئی دارند به بازی برسند. ان‌شاالله دو تیم با تمام قوا مقابل هم قرار بگیرند. زمین خوبی دارند و امیدوارم در وهله اول فوتبال با کیفیتی برگزار شود. ان‌شاالله امتیازات از دست رفته را جبران کنیم و با دست پر از اهواز برگردیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول