اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

بررسی عملکرد آزمون| 2 مهار دیدنی دروازه‌بان چلسی مقابل سردار / ستاره کشورمان چهارمین بازیکن شد+فیلم و عکس

سردار آزمون در مقابل چلسی نمایشی خوب از خود به جا گذاشت و توانست به چهارمین بازیکن برتر زنیت نام گیرد.

بررسی عملکرد آزمون| 2 مهار دیدنی دروازه‌بان چلسی مقابل سردار / ستاره کشورمان چهارمین بازیکن شد+فیلم و عکس

به گزارش خبرگزاری فارس، شب گذشته در چارچوب رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، تیم فوتبال زنیت به مصاف چلسی رفت و به تساوی 3 بر 3 رسید. 

در این بازی سردار آزمون از ابتدا در ترکیب اصلی حضور داشت و توانست 82 دقیقه در میدان حضور داشته باشد. البته ستاره کشورمان مصدوم شد و به علت آسیب دیدگی از میدان بیرون رفت. 

طبق آمار سوفا اسکور، سردار آزمون نمایشی خوبی در این مسابقه داشت و با کسب نمره 7.2 به چهارمین بازیکن برتر زنیت نام گرفت. او در این مسابقه گل زد و چند شوت نیز به دروازه چلسی شلیک کرد. ستاره کشورمان 4 شوت به دروازه «کپا آریزابالاگا» شلیک کرد که 3 شوت در چارچوب بود و تنها یک شوت درون دروازه قرار گرفت.

آزمون یک دریبل موفق نیز مقابل مدافعان چلسی به ثبت رساند و یک فرصت بزرگ را نیز از دست داد. او 27 بار در این بازی توپ را لمس کرد و دقت پاس 65 درصدی را به نمایش گذاشت. آمار ستاره کشورمان در دوئل‌های هوایی و زمینی به مانند هم بود و در 4 نبرد تنها توانست 2 بار مقابل مدافعان چلسی عملکرد بهتری داشته باشد. او 8 بار توپ را از دست داد و مقابل حریفان ناکام ماند و یک بار نیز در تله آفساید گیر کرد.

زنیت با قرار گرفتن در رده سوم راهی لیگ اروپا شد تا به همراه طارمی، بارسلونا ، دورتموند و دیگر تیم‌های قدرتمند برای رسیدن به مراحل پایانی تلاش کند.

فیلم عملکرد آزمون را در زیر مشاهده کنید:

 

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول