اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

ژاوی به دنبال معجزه مقابل بایرن/ رویا مجانی است،‌ بیاییم خیال‌پردازی کنیم +عکس

بایرن مونیخ به مراتب تیم بهتری از بارسلوناست ولی ژاوی معتقد است که می‌تواند تاریخ را عوض کند و یک معجزه در آلمان به نمایش گذارد.

ژاوی به دنبال معجزه مقابل بایرن/ رویا مجانی است،‌ بیاییم خیال‌پردازی کنیم +عکس

به گزارش خبرگزاری فارس، امشب یکی از مهمترین بازی‌های فصل بارسلونا برگزار خواهد شد. جایی که بارسلونا برای ماندن در لیگ قهرمانان اروپا نیازمند برد مقابل بایرن مونیخ در آلیانس آره‌نا است. این تیم در 2 بازی اخیر مقابل این تیم 11 گل خورده و در شرایط به شدت ضعیفی به سر می‌برد.

کمتر کسی در دنیاست که شانسی برای بارسلونای ژاوی مقابل بایرن مونیخ متصور شود. آن هم پس از باخت عجیب بارسا در خانه مقابل رئال بتیس که نگرانی‌ها را به شدت زیاد کرد ولی ژاوی معتقد است که تاریخ ، امشب تغییر خواهد کرد.

سرمربی جدید آبی‌اناری‌ها در نشست خبری از امید صحبت کرد و مدعی شد که بازیکنان جوانش مقابل بایرن، نمایشی دیدنی به ثبت خواهند رساند و به قول سایت اسپورت کاتالونیا معجزه خواهند کرد.

خوان باتله، خبرنگار قدیمی سایت اسپورت در یادداشتی نوشت: تنها راه نجات بارسلونا و شکست بایرن مونیخ این است که بازیکنان شخصیت خودشان را نشان دهند. هر جور که فکر کنیم، بایرن مونیخ به مراتب تیم بهتری از بارسلوناست ولی در فوتبال، بازیکنان با کاراکترهای خودشان همه چیز را به هم می‌زنند. این بدین معنا نبوده که آلمان کاراکتر یا شخصیت ندارد، این به این معناست که آنها کاملا خودشان از ریسک دور می‌کنند ولی بارسا هر چه دارد باید روی میز بگذارد.

لوئیس ماسکارو، خبرنگار مشهور اسپانیایی نوشت که ژاوی نمی‌خواهد به این سادگی‌ها تسلیم نمی‌شود و نمی‌خواهد بارسا یک باخت دیگر را به ثبت رساند. او با کلمه «شکست» غریبه است و می‌خواهد این باور را در ذهن بازیکنانش رشد دهد که می‌توان تیمی مثل بایرن مونیخ را شکست داد.

ژاوی در کنفرانس خبری گفت: ما هیجان زده‌ایم زیرا می‌خواهیم با بایرن مونیخ دیدار کنیم و می‌خواهیم تا انتها بجنگیم.

اسپورت کاتالونیا نوشت: ژاوی به دنبال یک معجزه است زیرا می‌داند شرایط بارسلونا اصلا مساعد نیست. اینجا خیال به بازیکنان کمک می‌کند. پس بیایید کمی رویاپردازی کنیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول