اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

استقبال کم ماهنشانی‌ها از طرح اقدام ملی مسکن

فرماندار شهرستان ماهنشان با اشاره به اینکه طرح اقدام ملی مسکن در شهرماهنشان با استقبال کمی از سوی شهروندان روبه رو شده ، گفت:با توجه به اینکه اداره راه و شهرسازی شهرستان در شهر دندی زمین دولتی ندارد از این رو طبق هماهنگی‌های که بین اداره راه و شهر سازی و شهرداری انجام شده، از اراضی متعلق به شهرداری در راستای تامین زمین برای متقاضیان شهر دندی استفاده خواهد شد.

استقبال کم ماهنشانی‌ها از طرح اقدام ملی مسکن

جلیل جزوتقی امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان، با اشاره به اینکه طرح اقدام ملی مسکن در شهر ماهنشان با استقبال کمی از سوی شهروندان این منطقه روبه‌رو هستیم اظهار کرد: سهمیه شهر ماهنشان از طرح اقدام ملی مسکن ۳۴ واحد است که تا به امروز ۶ نفر ثبت‌نام کرده است.

فرماندار شهرستان ماهنشان با بیان اینکه با توجه به اینکه عمده واحدهای مسکونی در این منطقه به صورت ویلایی است و به همین دلیل استقبال از واحد‌های مسکونی به صورت آپارتمانی کم است، تصریح کرد: برای شهر ماهنشان مشکلی در تامین زمین برای طرح اقدام ملی مسکن وجود ندارد.

وی همچنین در رابطه با نبود زمین دولتی در شهر دندی گفت: طبق پیگیری‌های به عمل آمده در صدد هستیم با مشارکت اداره راه‌ و شهرسازی و شهرداری این منطقه تامین زمین مشخص و در اختیار متقاضیان این طرح قرارداده شود.

جزونقی با بیان اینکه استقبال از طرح اقدام ملی مسکن در شهر دندی نسبت به شهر ماهنشان خوب است، عنوان کرد: سهمیه شهر دندی در این طرح ۳۵ واحد است، اما طبق مکاتبه‌های که با دستگاه‌های مربوطه صورت گرفته است برای شهر دندی در صورت تامین زمین محدودیتی قائل نیستیم تا به اندازه‌ای که متقاضی وجود دارد زمین در اختیارشان قرار گیرد.

فرماندار ماهنشان با تاکید بر اینکه اولویت نخست در طرح اقدام ملی مسکن تامین زمین است، ادامه داد: با توجه به اینکه اداره راه و شهرسازی شهرستان در شهر دندی زمین دولتی ندارد از این رو طبق  هماهنگی‌های که بین اداره راه و شهر سازی و شهرداری انجام شده است، از اراضی متعلق به شهرداری در راستای تامین زمین برای متقاضیان شهر دندی استفاده خواهد شود.

انتهای پیام/۷۳۰۲۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول