اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

از ایجاد سند مشاهیر داوطلبان هلال احمر مازندران تا خداحافظی با خودروهای زمین‌گیر

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران گفت: ایجاد سند مشاهیر داوطلبان جمعیت هلال احمر نیاز مهم هلال احمر است و باید با ایجاد بانک مفاخر و مشاهیر هلال احمر در راستای بزرگداشت نام و یاد داوطلبان تلاش شود.

از ایجاد سند مشاهیر داوطلبان هلال احمر مازندران تا خداحافظی با خودروهای زمین‌گیر

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان بهشهر، غلامعلی فخاری‌اشرفی در همایش تجلیل از خیران و داوطلبان شهرستان بهشهر به مناسبت روز داوطلب اظهار کرد: ایجاد سند مشاهیر داوطلبان جمعیت هلال احمر و ایجاد ساختار و برنامه در هلال احمر مهم است و باید در دستور کار قرار گیرد و هلال احمر در این بخش نیازمند سند است.

 

وی افزود: داوطلبان هسته مرکزی در هلال احمر هستند و از جایگاه والایی برخوردارند.

فخاری خاطر نشان کرد: داوطلبان هلال احمر فنداسیون هلال احمر هستند و اگر حضور داوطلبان در بخش‌های مختلف نبود ما اکنون از خیلی از توانمندی‌های ایجاد شده بی‌بهره بودیم و به عنوان نمونه در سال ۹۹ با کمک داوطلبان و خیران فعال در هلال احمر مازندران ۹ میلیارد تومان برای آمبولانس ها و خودروهای بر زمین مانده و بلااستفاده هزینه شد و اکنون هیچ خودروی زمین گیر در هلال احمر مازندران نداریم.

ایجاد سند مشاهیر داوطلبان هلال احمر نیاز مهم جمعیت هلال احمر

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران گفت: برای هر فعالیتی باید پیوست داوطلبی داشته باشیم و با کمک داوطلبان می‌توان بسیاری از کارها را عملیاتی کرد و در جهت توسعه گام برداشت.

وی یادآور شد: در حال برنامه‌ریزی برای توسعه همه جانبه در بخش‌های مختلف هلال احمر هستیم و شهرستان بهشهر یکی از شهرهای مهم مازندران در بخش داوطلبان و فعالیت‌های داوطلبان است و خدمات مناسبی ارائه شده است که به عنوان نمونه مرکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا در بهشهر راه‌اندازی شد و خوش درخشید.

وی بیان کرد: بازنگری و تجدیدنظر در ساختار مهم است و باید با نیازسنجی به سمت رو به جلو حرکت کنیم و بدانیم که نیازمندی‌های جامعه هر روز بیشتر می‌شود و هیچ زمانی توانمندی بیشتر از نیازمندی نداریم و برای برطرف کردن نیازها باید تلاش بیشتری انجام شود.

فخاری افزود: تعادل بخشی بین توانمندی و نیازسنجی مهم است و با توجه به اینکه همواره نیازمندی بر توانمندی قالب است و مدیریت موفق، ایجاد تعادل بین این دو مساله است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران خاطر نشان کرد: تلاش ما در هلال احمر باید براساس نظریه تعادل بوده و بر این اساس برنامه داشته و کمک کار هلال احمر در بخش‌های مختلف باشیم.

داوطلبان یاری‌رسان و فریاد رس مردم به هنگام وقوع بحران‌ها

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بهشهر هم در سخنانی گفت: در حوزه هلال احمر از داوطلبان هلال احمر به عنوان پهلوانان در کار خیر یاد شده است که جانانه در میدان حاضر هستند و برای دستگیری از نیازمندان وارد صحنه عمل شده‌اند.

رمضانعلی اسدی با بیان اینکه داوطلبان یاری‌رسان و فریادرس مردم به هنگام وقوع بحران‌ها هستند؛ افزود: حضور داوطلبان در هلال احمر نیرو محرکه  و عامل برای روند رو به رشد و پیشرفت در جمعیت هلال احمر است و تا توان، قوه و نیرومحرکه داوطلبان در کار خیر و دستگیری از نیازمندان نباشد نمی توان کاری انجام داد.

وی خاطر نشان کرد: مهم‌ترین کار ما برطرف کردن نیاز مردمی است و داوطلبان و اعضای هلال احمر در صحنه‌ها، بحران‌ها و عملیات مختلف، جانانه در میدان حاضرند و تلاش برای امداد و نجات، دستگیری از نیازمندان و افزایش رفاه افرادی که به کمک ما در هلال احمر نیازمندند؛ مهمترین کار و عمل ماست.

اسدی گفت: همه ما مدیون شما هستیم که وقت و مال گرانبهای خود را صرف امور مختلف در هلال احمر می‌کنید و در ادامه کار هم نیازمند قوت و نیروی فعال شما داوطلبان در هلال احمر هستیم تا همه با هم برای گره‌گشایی از نیازمندان وارد صحنه شویم.

 

 

در این مراسم از خیران و داوطلبان برتر فعال در جمعیت هلال احمر بهشهر تجلیل شد.

انتهای پیام/ ۸۶۰۰۲/ج/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول