اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

انتظار مردم از دانشجویان

امام جمعه اهر بر ضرورت تحقق منویات مقام معظم رهبری در قالب بیانیه گام دوم انقلاب تاکید کرد و گفت: انتظار از قشر دانشجو برای تحقق این امر بیش از سایر اقشار بوده و ضرورت دارد در این خصوص اهتمام ویژه بر این امر داشته باشند.

انتظار مردم از دانشجویان

به گزارش خبرگزاری فارس از اهر، حجت‌الاسلام جواد حاجی‌زاده  در جمع دانشجویان شهرستان اهر، اظهار  داشت: قشر دانشجو، قشری آرمانخواه، مطالبه‌گر با تفکر واقع‌گرایانه که در طول حیات پربرکت انقلاب اسلامی همیشه تأثیرگذار بوده‌اند.

وی بر ضرورت راه‌اندازی و تدوام جلسات دانشجویان در قالب کرسی‌های آزاداندیشی، تشکیل اتاق فکر برای تحقق منویات مقام معظم رهبری تاکید کرد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان اهر، گفت: تفکر استکبارستیزی از شاخصه‌های قشر فاخر دانشجو بوده و الحمدالله دانشجویان در تمام صحنه‌های انقلاب نقش مهمی داشته و دارند.

وی بر ضرورت تحقق منویات مقام معظم رهبری در قالب بیانیه گام دوم انقلاب تاکید کرد و افزود: انتظار از قشر دانشجو برای تحقق این امر بیش از سایر اقشار بوده و ضرورت دارد در این خصوص اهتمام ویژه بر این امر داشته باشند.

حاجی‌زاده از دانشجویان در دانشگاه‌ها به عنوان سربازان ولایت در جبهه فرهنگی نام برد و یادآور شد: دانشجویان با سرلوحه قراردادن منویات رهبری در جهاد علمی، آرمانخواهی، مطالبه‌گری، رفع تبعیض در جامعه با روشنگری خود و مطالبات به‌حق جامعه پیشتاز باشند.

امام جمعه اهر، بیکاری را یکی از معضلات جامعه امروزی ذکر کرد و بیان داشت: با وجود اینکه دولت جدید انقلابی تمام تلاش خود را برای حل مشکلات جامعه به‌کار بسته اما ضرورت دارد دولت را در حل مشکلات کشور همه یاری کنند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر در گزارشی از این واحد فعالیت انجمن‌های علمی و کانون‌های فرهنگی هنری، همکاری با تشکل‌های دانشجویی را از برنامه‌های این دانشگاه ذکر کرد.

علی سلیمی تصریح کرد: تلاش داریم در شورای فرهنگی با برنامه‌ریزی در حوزه‌های مختلف گام‌های اساسی در راستای بیانیه گام دوم انقلاب برداریم.

وی در قسمتی از سخنان خود از دانشجو به عنوان قشر فرهیخته و آگاه جامعه نام‌ برد که همیشه و در تمام صحنه‌ها حضوری پررنگ داشته و ضرورت دارد با حمایت‌های لازم از مطالبه‌گری دانشجویان بیش از پیش حمایت کنیم.

در این نشست صمیمی، دانشجویان دغدغه‌ها و مسائل و مشکلات خود را در حضور امام جمعه و رؤسای دانشگاه‌های منطقه مطرح کردند.

انتهای پیام/۶۰۰۰۱/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول