اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

اکیپ تشریفاتی شهردار تبریز!

دبیر شورای اسلامی شهر تبریز گفت: متاسفانه معاونت‌ها و مدیران شهری در حال همراهی شهردار در جلسات مختلف در قالب اکیپ تشریفات هستند، اگر شهردار اکیپ تشریفاتی می‌خواهد، باید عنوان کند.

اکیپ تشریفاتی شهردار تبریز!

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، احد صادقی در جلسه مشترک کمیسیون شهرسازی و معماری و کمیسیون محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تبریز با موضوع بررسی میزان آمادگی مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شهر تبریز در مواجه با مخاطرات طبیعی و انسانی تاکید کرد: اقدامات از طریق سازمانها و مصوبات لازم اجرایی شده است اما اقدامات لازم از طریق سازمانها و مناطق و معاونتها صورت نگرفته است.

وی در ادامه گفت:  متاسفانه معاونت ها و مدیران شهری در حال همراهی شهردار در جلسات مختلف در غالب اکیپ تشریفات هستند، اگر شهردار اکیپ تشریفانی میخواهد، باید عنوان کند.

صادقی اظهار داشت: برای نمونه توجه به آبهای سطحی و استفاده هدفمند و باز سرخوانی این آبها و تصفیه خانه های پس آب ها و استفاده از آنها در آبیاری از وظایف معاونت خدمات شهری است که باید در این خصوص مطالعات و مدیریت انجام شو‌د.

وی گفت: همتی در معاونت مربوطه در این خصوص شاهد نیستیم.

صادقی افزود: همچنین پیگیری سند مدیریت بحران و تهیه سند جامع پدافند غیر عامل موضوع تکمیل حوزه خدمات شهری ارتباط دارد.

غلامرضا احمدی، نایب رئیس شورای اسلامی شهر تبریز گفت: کاهش مخاطرات و ایجاد امنیت جانی و اصلی‌ترین مبحث ارائه‌ شده در این جلسه است و در تمام موارد به ایجاد و تهیه اشاره دارد و حرف کمی  در مورد عملکردها شده است.

وی تاکید کرد: این جلسات باید ادامه داشته باشد و قضایای سیل و زلزله که در سطح شهر بسیار محتمل است و وقوع زلزله بیش از هر چیز ممکن است مشکلات ایجاد کند.

احمدی بیان داشت: هزینه‌ها از طریق مناطق  پرداخت می‌شود و سازمان‌ها سیاستگذاری کردند که هزینه‌ها از طریق مناطق باشد و تجهیزات در اولویت مناطق نیست.

در ادامه حکیمه غفوری نیز اظهارداشت: اعتبارات در این راستا در ردیف های دیگر است و ما باید برای این سازمانها اعتبار در نظر بگیریم.

انتهای پیام/۶۰۰۳۴/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول