اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

قول سجادی برای تکمیل پروژه‌های عمرانی حوزه ورزش

عضو هیأت رئیسه کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: مطالب و نکات موجود در جریان سفرهای نظارتی کمیسیون فرهنگی مجلس به استان‌ها با حضور وزیر ورزش مورد بحث و بررسی قرار گرفت که از جمله آنها بحث پروژه‌های نیمه تمام در این حوزه بود که وزیر هم قول تکمیل این پروژه‌ها را داد.

قول سجادی برای تکمیل پروژه‌های عمرانی حوزه ورزش

زهره‌سادات لاجوردی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی فارس، با اشاره نشست امروز کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: در جلسه امروز که با حضور سیدحمید سجادی وزیر ورزش و جوانان با معاونین وی برگزار شد گزارش‌های تهیه شده در جریان سفرهای استانی اعضای کمیسیون فرهنگی به مناطق مختلف مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی افزود: از جمله نکات مطرح شده در این جلسه بحث تکمیل پروژه‌های عمرانی در حوزه ورزش بود که از جمله این‌ها بحث تأسیس پارک بانوان در استان‌ها مطرح شد و وزیر نیز قول تکمیل این پروژه‌ها را داد.

عضو هیأت رئیسه کمیسیون فرهنگی مجلس اظهار داشت:‌ همچنین در این جلسه گزارش سفر اعضای کمیسیون به اصفهان نیز مطرح شد و مرتضی آقاتهرانی رئیس کمیسیون نیز گزارشی را از سفر خود به اسپانیا و شرکت در اجلاس اتحادیه بین‌المجالس کشورهای جهان IPU به نمایندگان ارائه کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول