اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

فارس من| اینترنت پرسرعت «گستج‌» دیماه وصل می‌شود

مدیر روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان‌جنوبی گفت: با توسعه سایت فتح‌آباد فردوس روستای گستج‌ به شبکه اینترنت پرسرعت وصل می‌شود.

فارس من| اینترنت پرسرعت «گستج‌» دیماه وصل می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، در پی ثبت سوژه «روستای گستج اینترنت ندارد» در سامانه فارس من، خبرنگار فارس موضوع را از روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان‌جنوبی پیگیری کرد.

علی کریمی‌سه‌قلعه اظهار داشت: در حال حاضر یک سایت توسعه شبکه تلفن و اینترنت پرسرعت همراه در روستای فتح آباد شهرستان سرایان در دست اجرا است.

وی افزود: این سایت تا دیماه امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیر روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان‌جنوبی گفت: اینترنت پرسرعت و آنتن‌دهی شبکه‌ همراه روستای گستج شهرستان فردوس نیز از طریق سایت فتح‌آباد پوشش داده می‌شود.

کریمی‌سه‌قلعه یادآور شد: از ابتدای امسال حدود ۵۰ سایت توسعه شبکه ملی ارتباطات و فناوری اطلاعات در خراسان جنوبی اجرا شده که بیش از ۸۰ روستای استان از خدمات مبتنی بر این شبکه و اینترنت پرسرعت همراه بهره‌مند شده‌اند.

وی از ۴۲ سایت شبکه‌ تلفن همراه و اینترنت پرسرعت در دست اجرای خراسان‌جنوبی‌ خبر داد و عنوان کرد: این سایت‌ها تا شش ماه آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

انتهای‌خبر/ ۶۹۰۱۴/ م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول