اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

مطالبه‌گری اولویت اول دانشجویان باشد

مسوول نمایندگی ولی فقیه در بسیج دانشجویی استان آذربایجان‌شرقی، گفت: مطالبه گری اولویت اول دانشجویان باشد.

مطالبه‌گری اولویت اول دانشجویان باشد

حجت‌الاسلام رستم ممی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس تبریز بر ضرورت ترویج فرهنگ مطالبه‌گری در بین دانشجویان در راستای منویات مقام معظم رهبری تاکید کرد و اظهار داشت: دانشجویان به عنوان قشر آگاه و فرهیخته در تحقق این امر می‌توانند نقش تأثیرگذاری را داشته باشند.

وی با اشاره به روز ۱۶ آذر و برگزاری ویژه برنامه‌های  این روز در دانشگاه‌های استان گفت: فلسفه نامگذاری ۱۶ آذر و نامیدن این روز به نام دانشجو بر کسی پوشیده نیست و متولیان امر در دانشگاه‌ها نباید مراسم منتسب به این روز را تنها به برگزاری جشن‌های دانشجویی فاقد محتوا تقلیل دهند، باید با برنامه‌ریزی لازم و تنوع‌بخشی در برنامه‌های خود زمینه مشارکت بیش از پیش دانشجویان را فراهم کنند.

مسوول حوزه نمایندگی ولی فقیه در بسیج دانشجویی استان با تاکید بر ضرورت هرچه باشکوه‌تر این روز در دانشگاه‌ها افزود: دانشجوی امروز به دنبال یافت حقیقت بوده و از همین رو ضرورت دارد  فلسفه این روز تاریخی و سرنوشت‌ساز را با  روشنگری لازم، اهمیت این روز تاریخی را بهتر برای دانشجویان بیان کنیم.

انتهای پیام/۶۰۰۰۳/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول