اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  بازار

انواع خدمات شرکت حسابداری و مالی تدبیر حساب

از بین مراحل مختلف در اداره انواع کسب و کار بزرگ و کوچک، حسابداری شاید آشناترین واژه در بین عموم باشد.

انواع خدمات شرکت حسابداری و مالی تدبیر حساب

. همه می‌دانیم که هر شغل و کار، بزرگ یا کوچک، نیازمند به انجام امور حسابداری است. البته به باور عموم، هرچه کسب و کار بزرگ‌تر، حسابداری آن پیچیده‌تر و تخصصی‌تر، اما این به آن معنی نیست که یک کسب و کار کوچک نیاز به حسابداری و حسابدار ندارد و می‌توان به سبک و سیاق قدیمی و سنتی، فرآیند حسابرسی به درآمد و مخارج را پیش برد. بلکه امروزه به‌دلیل پیچیدگی‌های فرآیند حسابرسی و مدیریت مالی انواع کسب و کار کمک گرفتن از کارشناسان و متخصصان این حوزه برای هر شغل، شرکت و سازمانی لازم است. همین نیاز پایه و اساس فعالیت روزافزون شرکت‌ها و موسسات حسابداری افزایش تعداد آن‌ها است. اما هرچه تعداد این موسسات بیشتر می‌شود، پیدا کردن یک موسسه حسابداری خوب با خدمات کامل و بی‌نقص سختر می‌شود. در ادامه سعی در مرور برخی از مهمترین ویژگی‌های یک موسسه حسابداری خوب خواهیم داشت.

 

حسابداری چه اهمیتی در مدیریت یک کسب و کار دارد؟

لازم است پیش از پرداختن به ویژگی‌های یک موسسه حسابداری خوب، بر اهمیت امور حسابداری و استفاده از این تخصص در هر کسب و کاری تاکید کنیم. به باور تمامی افراد موفق در مشاغل مختلف، حسابداری اصلی‌ترین عامل موفقیت یک کسب و کار است. البته تا زمانی که اصولی و حرفه‌ای انجام شود. اما هرگونه خطا و اشتباه در امور حسابداری، می‌تواند ضررهای بزرگی را برای یک مجموعه به‌همراه داشته باشد. نکته مهم‌تر این است که علم حسابداری با توجه به گسترش مشاغل و کسب و کارها در جهان، هرروز وسیع‌تر شده و زیرشاخه‌های متعددی پیدا می‌کند. زمانی شما می‌توانید از خدمات حسابداری بی‌نقصی بهره ببرید که امور حسابداری و مالی خود را به موسسه حسابداری با تخصص‌ها مختلف حسابداری بسپارید. این مزیت به شما این امکان را می‌دهد که از سیستم حسابداری مختص خود بهره‌مند شوید. موسسه حسابداری تدبیر حساب، با دراختیار داشتن یک تیم حرفه‌ای با تخصص‌های مختلف این امکان را برای شما فراهم کرده و در کنار طراحی سیستم جامع اطلاعات حسابداری مختص خودتان، صورت‌های مالی شما را بر اساس بروزترین استانداردها تنظیم و ارائه می‌کنند.

ارائه خدمات متناسب با نیاز کسب و کارها

موسسه حسابداری تدبیر حساب (tadbirhesab.com) با درک این حقیقت که شرکت‌های بزرگ و شرکت‌های کوچک نیاز به دریافت خدمات حسابداری مختص خود دارند و نمی‌توان برای همه کسب و کارها با ابعاد مختلف، یک شکل خدمات را ارائه کرد، به تعریف سرویس‌های مختلف و متناسب با ابعاد شرکت‌های متقاضی خدمات پرداخته است. این سرویس‌ها در دو دسته تعریف می‌شوند که به شرح زیر است:

سرویس‌های مناسب برای شرکت‌های بزرگ و متوسط

ارائه نقشه راه مالیاتی که باتوجه به آخرین محدودیت‌های مالیاتی تدوین می‌شود.
مدیریت جریان‌های نقدی که به حفظ سرمایه و مدیریت سرمایه در گردش کمک می‌کند.
دادرسی مالیاتی که در تشکیل و هدایت پرونده‌های مالیاتی شرکت‌ها نقش دارد.
مشاوره حسابداری مسیر حرکت شرکت برای رسیدن به موفقیت را پیش روی صاحبان آن قرار می‌دهد.

سرویس‌های مناسب برای شرکت‌های کوچک

برون‌سپاری کامل حسابداری مالیاتی که تمامی امور مالی و حسابرسی شرکت‌ها را انجام داده و شرکت را از وجود یک حسابدار مستقر بی‌نیاز می‌کند.
اعزام سفیران حسابداری به این معنی که اگر دلایلی برای حضور یک حسابدار کارشناس و متخصص در شرکت وجود داشته باشد، این فرد از طرف شرکت حسابداری تدبیر حساب به آنجا اعزام می‌شود.

تقسیم‌بندی این سرویس‌ها و قراردادن خدمات ضروری و کارآمد در هر سرویس تنها بخشی از مزایای موسسه حسابداری تدبیر حساب است.

ارائه مشاوره مالی

یکی دیگر از خدمات شرکت حسابداری تدبیر حساب، ارائه خدمات مشاوره مالی است. در این خدمات ویژه، موسسه، مسئولیت کامل مدیریت مالی شرکت‌های متوسط و کوچک را برعهده می‌گیرد. کارشناسان و متخصصان حسابداری در این موسسه، به ارائه نسبت‌های مالی نظیر

نسبت‌های سودآوری

نسبت‌های نقدینگی

نسبت‌های فعالیت

نسبت‌های اهرمی

نسبت‌های ارزش‌گذاری و رشد

می‌پردازد. گزارش این نسبت‌ها به صاحبان و مدیران شرکت برای تعیین راهبرد و مسیر حرکت آینده شرکت کمک می‌کند. اصلاح حساب‌ها، پیش حسابرسی بیمه، مشاوره مالی منابع انسانی، مشاوره تامین مالی و مشاوره مالی در ارتباطات با شرکای بین‌المللی موارد دیگری از خدمات شرکت حسابداری تدبیر حساب در سرویس مشاوره مالی است.

ارائه خدمات حسابرسی

در بخش خدمات حسابرسی، موسسه حسابداری تدبیر حساب اقدام به ارائه سرویس حسابرسی عملیاتی و حسابرسی داخلی می‌کند. این سرویس به شما کمک می‌کند تا ضمن کنترل خطاهای احتمالی، با خطرات کمتری تصمیم‌گیری‌های مرتبط با برنامه‌‌های آتی سازمان خود را داشته باشید. این خدمات به شکل زیر طبقه‌بندی می‌شوند:

حسابرسی عملیاتی متناسب با شرایط هر شرکت
گزارش میزان انطباق و رعایت قوانین و مقررات
حسابرسی موارد خاص (بر اساس سفارش مشتریان)

این خدمات ضمن کنترل حداکثری هدررفت سرمایه و منابع سازمان، نقاط استراتژیک را در مسیر فعالیت شرکت مشخص می‌کنند. حسابرسان تدبیر حساب درنهایت، با اطلاع این نقاط شناسایی شده و عوامل هدررفت منابع در چرخه فعالیت‌های سازمان، مدیران را از مشکلات موجود آگاه کرده و راه‌کار برون رفت از آن مشکلات را ارائه می‌نمایند. ضمن اینکه در پروسه این خدمات، به بررسی مطابقت فعالیت‌های شرکت با قوانین مالیاتی می‌پردازند تا بروز هرگونه مشکلی در زمینه امور مالیاتی پیشگیری نمایند. ضمن اینکه خدمات حسابرسی موسسه حسابداری تدبیر حساب، از پایه منطبق با خواسته و نیاز مدیران شرکت برنامه‌ریزی می‌شود.

ارائه خدمات مشاوره مالیاتی

موسسه حسابداری تدبیر حساب، برطبق استانداردهای جهانی موجود برای موسسات و شرکت‌های حسابداری، انواع خدمات مالیاتی مانند مشاوره مالیاتی، تنظیم لوایح و اظهارنامه‌های مالیاتی، اعزام وکیل مالیاتی و دادرسی مالیاتی را نیز ارائه می‌کند. مزیت کمک گرفتن و از کارشناسان این موسسه، پیش بردن امور حسابداری منطبق با قوانین مالیاتی مربوط به نوع کسب و کار و آخرین تغییرات این قوانین است. آنچه باعث می‌شود شانس شرکت یا سازمان در دریافت انواع تخفیف‌های مالیاتی بیشتر باشد و شرایط تعیین مالیات عادلانه و منصفانه فراهم گردد.

درنتیجه

درنهایت باید به این مهم اشاره کرد که مهمترین مزیت موسسه تدبیر حساب امکان دریافت خدمات حسابداری در داخل و خارج از سازمان یا شرکت است و اینکه درصورت نیاز شرکت به حضور حسابدار خبره، این حضور مطابق با نیاز شرکت برنامه‌ریزی می‌شود تا هزینه مضاعف و غیرضروری برای شرکت همراه نداشته باشد. اگر علاقه مند به کسب اطلاع از سایر خدمات این موسسه و اطلاع از جزئیات بیشتری از این خدمات هستید، می‌توانید به وبسات موسسه تدبیرحساب مراجعه نمائید تا بیشتر با برتری‌های این مجموعه آشنا شوید.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول