ملی‌پوش بسکتبال در کمیته انضباطی

ملی پوش بسکتبال به دلیل شکایت تیم شیمیدر فردا به کمیته انضباطی می‌رود.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، باشگاه شیمیدر اعلام کرده به دلیل انتشار ویدیویی از توهین محمد جمشیدی ملی پوش بسکتبال به این باشگاه به کمیته انضباطی فدراسیون شکایت کرده است. برهمین اساس جمشیدی فردا باید در جلسه رسیدگی به این شکایت در کمیته انضباطی حاضر شود. شیمیدر پیش از این هم یک بار به دلیل زیر پا گذاشتن قرارداد از جمشیدی به فدراسیون شکایت کرده بود. گفته می‌شود آنها در دادگاه نیز از این بازیکن شکایت کرده‌اند. انتهای پیام/
محمد جمشیدی
12:35 - 15 آذر 1400

2 بازنشر
25 بازدید



1 پاسخ