اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

مدیرعامل ماشین‌سازی:مشاوران خطیبی اجازه ندادند بسوزد/اکبرپور دوبار در بدترین حالت به تیم آمد

مدیرعامل باشگاه ماشین‌سازی تبریز گفت: علیرضا اکبرپور در بدترین حالت به این تیم آمد و دوباره سوخت.

مدیرعامل ماشین‌سازی:مشاوران خطیبی اجازه ندادند بسوزد/اکبرپور دوبار در بدترین حالت به تیم آمد

میثم مصائبی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص قبول مسئولیت مدیرعاملی  و همچنین انتخاب سرمربی جدید ماشین سازی تبریز اظهار داشت: به خاطر هواداران تیم و عشق به ماشین‌سازی این مسئولیت را قبول کردم. مدتی به مربی جوان بومی فرصت دادیم. او 8 هفته در کنار تیم بود. تلاش کردیم شرایط را بهتر کنیم. از آنجا که به دنبال ماندن تیم در لیگ دسته اول هستیم، کارگروهی فنی تشکیل دادیم و با چند گزینه هم صحبت کردیم. در نهایت به این نتیجه رسیدیم که بهترین گزینه مسعود حیدرزاده است.

مدیرعامل باشگاه ماشین‌سازی در مورد انتخاب حیدرزاده تصریح کرد: سعی کردیم چرخه‌ای تکراری برای انتخاب مربی وجود نداشته باشد. سال قبل ماشین‌سازی سقوط کرد چون نام باشگاه از مربی‌ بزرگ‌تر بود. برای من هیچ چیزی بزرگ‌تر از ماشین‌سازی نیست. ماشین‌سازی قدیمی‌ترین و بازیکن‌سازترین تیم شمال غرب کشور است.این تیم باقی مانده نسلی است که بهترین بازیکنان را به فوتبال کشور تحویل داد.

وی افزود: اما متأسفانه به نظر می‌رسد کمر همت بسته‌اند بعد از تیم‌هایی مانند پاس، راه آهن و بانک ملی، ماشین‌سازی هم نابود شود. به همین خاطر، دنبال کسی بودم که انگیزه داشته باشد و صبح تا شب تلاش کند. متأسفانه در لیگ یک شرایطی وجود دارد که برخی مربیان همیشه در قهوه‌خانه می‌نشینند و قبل از بازی می‌گویند برویم تمرین کنیم اما ما به دنبال یک مربی کاری و با انگیزه بودیم.

وی در خصوص انتخاب دستیاران حیدرزاده در ماشین سازی گفت: گروهی را انتخاب کردیم که بتوانیم تجربه را در کنار جوانی داشته باشیم. غلام جهانی، اکبر خلیل‌نسب، اکبر روح‌پرور، هومن حاج علیرضا و محسن عباسی در کنار حیدرزاده هستند. کمک اول او هم غلامرضا کاظمی است. ممکن است بگویند حیدرزاده کارنامه و رزومه‌ای ندارد اما به هر حال یک مربی جوان باید کارش را از جایی شروع کند. امیر قلعه‌نویی هم با این همه تجربه به این نتیجه رسیده که باید علم و عمل کنار هم باشند. ما باید آکادمیک کار کنیم و در کنار بازیکن‌سازی به ساختن مربیان و لژیونر شدن آنها هم بپردازیم.

مصائبی در خصوص بازی شدن پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه گفت: از اول آذر که حکم مدیرعامل من صادر شد، در اولین بازی در جام حذفی مقابل سیمان شاهرود برنده شدیم. به بازیکنان پاداش دادیم و 15 درصد هم پرداختی داشتیم. اولویت ما این است که تیم به ثبات برسد و تفکرات سرمربی پیاده شود. اگر کارها خوب پیشرفت برود ان‌شاالله تا نیم فصل پنجره را باز می‌کنیم و سپس بازیکنان مدنظر کادر فنی جذب می‌شوند. تمام بازیکنانی که پیش از این جذب شده و منتظر باز شدن پنجره بودند به تیم‌های دیگری رفتند. تنها بهمن کامل در کنار تیم تمرین می‌کند تا آمادگی بدنی‌اش حفظ شود.

مدیرعامل باشگاه ماشین‌سازی در خصوص اینکه آیا منابع مالی برای پرداخت بدهی‌ها و باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی فراهم است، عنوان کرد: خدا را شکر فعلا منابع مالی جور است اما بدهی زیاد داریم. حدود 400هزار یورو بدهی داریم. در این مدت نزدیک به یک میلیارد تومان هزینه کردیم. به عنوان مثال برند لباس را عوض کردیم. ماشین‌سازی هواداران متعصب و مؤدبی دارد و شان این تیم باید حفظ شود.

وی در خصوص صحبت‌های علیرضا اکبرپور و اینکه آیا او مطالباتی از باشگاه ماشین‌سازی دارد، گفت: علیرضا اکبرپور از پیشکسوتان و افراد نامی شهر ما است. او دو بار در بدترین حالت به ماشین‌سازی آمده و در هر دو بار سوخته که نشان می‌دهد نمی‌تواند بحران را مدیریت کند. من دوست ندارم مهره‌های شهرم را بسوزانم. چنین شرایطی برای رسول خطیبی هم ایجاد شده بود. او باعث افتخار ما است و خوشحالم که مشاوران خوبی داشت که اجازه ندادند بسوزد. این شرایط برای اکبرپور خوب نیست و ما غیرمستقیم به او خدمت کردیم.

مصائبی افزود:  او 8 هفته تیم را رها کرد و رفت. فکر می‌کنم قرارداد اکبرپور به صورت خودکار فسخ شده، اگر او مربی تیم بوده پس چطور برای رشتبری کارت مربی‌گری صادر شد؟ ما از این ناراحتیم که چرا تیم را رها کرد و رفت. به هرحال او نباید از این شرایط ضربه بخورد. اکبرپور مانند سید محمد علوی که افتخار داد و به ماشین‌سازی برگشت، شناسنامه فوتبال تبریز است. فکر نمی‌کنم مطالبه‌ای از باشگاه داشته باشد و مبلغ قرارداد او هم زیاد نیست.

وی در خصوص اینکه اکبرپور معتقد است چون بازیکنان مدنظر او به خاطر پنجره بسته نتوانستند قراردادشان را ثبت کنند و چون شناختی هم از بازیکنان فعلی تیم نداشت کار را به مربی امیدها سپرد، گفت: من واقعیت‌ها را می‌گویم. آیا الان سولدو که به تراکتور آمده بازیکنان را از قبل می‌شناخت؟ اگر اکبرپور بازیکنان را نمی‌شناخت می‌توانست رشتبری را کنار خودش داشته باشد و هدایت لبه خطی تیم انجام بدهد. در کل من به اکبرپور احترام می‌گذارم و قلبا تعصب خاصی به بزرگان تبریز و آذربایجان شرقی دارم. حتما از او دعوت و تقدیر و تشکر می‌کنیم. جایگاه همه باید حفظ شود. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول