اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

برقراری سفر عتبات تنها ازطریق هوایی

مدیر حج و زیارت مازندران گفت: زائران برای اعزام به سفر عتبات عالیات ،صرفا به دفاتر دارای مجوز زیارتی مراجعه کرده و از مراجعه به افراد ناشناس، متفرقه و خارج از چرخه حج و زیارت پرهیز کنند؛ چراکه افراد غیر مجاز از خدمات امنیت، بیمه و خدمات بهداشتی و درمانی، برخوردار نیستند.

برقراری سفر عتبات تنها ازطریق هوایی

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، عباس اسماعیلی امروز در جلسه بررسی وضعیت سفر به عتبات از استان  اظهار کرد: براساس مجوز ستاد ملی کرونا به سازمان حج و زیارت در راستای اجرای طرح نوین عتبات عالیات توسط استان‌ها، مدیریت حج و زیارت  مازندران به‌عنوان یکی از استان‌های پیشرو با اعزام یک تیم مذاکره به عتبات عالیات عراق،  مقدمات کار را برای تامین خدمات، اسکان، تغذیه و حمل و نقل برای حضور زائران استان فراهم کردند. 

وی با بیان اینکه این مهم با قرارداد  پروازی انجام شده است، گفت: مقدمات اعزام زائران به ظرفیت یک پرواز در هفته تا پایان دی ماه با قیمت ۸ میلیون و ۶۴۰ هزار تومان فراهم شده است. 

مدیر حج و زیارت مازندران با اعلام اینکه اعزام زائران با ارائه خدمات بسیار خوب و باکیفیت و رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در دستور کار قرار دارد، تصریح کرد:  تمهیدات لازم در ارتباط با بیمه و امنیت زائرین نیز فراهم شده است. 

این مسؤول خاطرنشان کرد: باتوجه به شرایط کرونا و  محدودیت کشور عراق، ورود زائران به کشور عراق صرفا به‌صورت رفت هوایی  امکان پذیر است .

اسماعیلی یادآور شد: شرط تشرف زائرین به عتبات عالیات، انجام دو دوز واکسن کرونا و تست منفی پی سی آر است. 

وی با تاکید به هوشیاری متقاضیان سفرهای زیارتی بیان کرد: زائران برای اعزام به سفر عتبات عالیات،صرفا به دفاتر دارای مجوز زیارتی مراجعه کنند  از مراجعه به افراد ناشناس، متفرقه و خارج از چرخه حج و زیارت پرهیز کنند؛ چراکه افراد غیر مجاز از خدمات امنیت، بیمه و خدمات بهداشتی و درمانی، برخوردار نیستند.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول