اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

همه‌ دستگاه‌ها سهم خود را در احقاق حقوق معلولان ادا کنند

رئیس اداره بهزیستی ورامین با بیان اینکه در شهرستان ورامین ۴۵۵۰ معلول وجود دارد که ۲ هزار نفر آنها مستمری دریافت می کنند، گفت: همه‌ دستگاه‌های اجرایی باید سهم خود را در احقاق حقوق معلولان ادا کنند.

همه‌ دستگاه‌ها سهم خود را در احقاق حقوق معلولان ادا کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از ورامین، اعظم هراتی رییس اداره بهزیستی شهرستان ورامین بعد از ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران، اظهار کرد: ۱۰ تا ۱۵ درصد جمعیت جهان را معلولان تشکیل می دهند که در همین راستا ۴۵۵۰ معلول در ورامین زندگی می کنند و از خدمات مستقیم و غیر مستقیم اداره بهزیستی بهره مند می شوند که این آمار مربوط به آمار گیری سال ۱۳۹۵ است.

وی گفت: در اداره بهزیستی موضوع پیشگیری بهتر از درمان را مورد توجه قرار داده اند و با غربالگری در بین نوزادان و کودکان اقدامات لازم را انجام می دهند.

رئیس اداره بهزیستی ورامین ادامه داد: قطعا تعداد آمار معلولان در شهرستان بالاتر از این آمار است چرا که آخرین آمار مربوط به سال ۱۳۹۵ است و همچنین افرادی هستند که هنوز شناسایی نشده است و می طلبد در این راستا همه‌ دستگاه های اجرایی سهم خود را در احقاق حقوق معلولان ادا کنند.

هراتی بیان کرد: از مهم ترین خواسته ها و مطالبات معلولین احقاق حقوق آن ها است که همه تلاش ما در مجموعه اداره بهزیستی بر این مهم است.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول