اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

اعطای کمک ۱۵ میلیاردی جهت تهیه تبلت برای دانش آموزان محروم

با پیگیری دادستان بندرعباس، ۱۵ میلیارد ریال از محل اعتبارات مسئولیت اجتماعی جهت تهیه تبلت برای دانش آموزان محروم اعطا شد.

اعطای کمک ۱۵ میلیاردی جهت تهیه تبلت برای دانش آموزان محروم

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، با پیگیری دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان ۱۵ میلیارد ریال از محل اعتبارات مسئولیت اجتماعی شرکت صبا فولاد جهت تهیه تبلت برای دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد اعطا شد.

مجتبی قهرمانی در این خصوص اظهار داشت: مسئولیت اجتماعی شرکت ها مجموعه وظایف و تعهداتی است که بر اساس قانون باید در جهت حفظ، مراقبت و کمک به جامعه ای که در آن فعالیت می کنند، انجام دهند و به همین منظور مقرر گردیده با همکاری صنایع و شرکت های فعال در استان هرمزگان و از محل اعتبارات مسئولیت اجتماعی آنها، بودجه مکفی جهت تهیه یک هزار عدد تبلت برای دانش آموزان محروم تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) استان هرمزگان اختصاص یابد. 

وی همچنین اتخاذ تمهیدات لازم جهت تأمین بودجه برای رفع نیازهای بهداشتی، درمانی، آموزشی، فرهنگی و محرومیت زدایی، رفع معضلات زیست محیطی، مبارزه با اعتیاد، فقر و بیکاری، کمک به خانواده زندانیان نیازمند، کمک به کودکان کار و کارگران فصلی و سایر مسائل و نیازهای اجتماعی از محل اعتبارات مسئولیت اجتماعی شرکت ها و بنگاههای اقتصادی را از دیگر اقدامات دستگاه قضایی استان هرمزگان در این خصوص برشمرد.

انتهای پیام / 88055

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول