اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

مسئولان به جای غبطه خوردن به باغ شهر تبریز به مسئولیت خود عمل کنند

رئیس کمیسیون ارزیابی، تحقیق، نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تبریز با بیان اینکه باغ شهر تبریز با حرف و حدیث محقق نمی شود و باید برنامه ریزی دقیق بر روی آن انجام گیرد، گفت: مسئولان شهرستان و استان به جای غبطه خوردن به باغ شهر به مسئولیت‌های خود در قبال آلاینده‌های کارخانه ها و مازوت سوزی عمل کنند.

مسئولان به جای غبطه خوردن به باغ شهر تبریز به مسئولیت خود عمل کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، روح الله دهقان‌نژاد  امروز در جلسه کمیسیون ارزیابی، تحقیق، نظارت و حقوقی با بیان اینکه فضای سبز شهر نیاز به ارتقاء دارد، عنوان کرد: در توسعه فضای سبز تبریز نیازمند برنامه بلند مدت و چشم انداز هستیم.
وی در ادامه بیان کرد: در روند اجرایی و سیاست های اجرایی حاکم بر فضای سبزتبریز باید بازنگری صورت گیرد.

رئیس کمیسیون ارزیابی، تحقیق، نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تبریز درادامه سخنان خود اظهار کرد: در قرادادهای پیمانکاران فضای سبز باید منافع مردم و کارگران این حوزه مد نظر قرار گیرد.

دهقان‌نژاد یادآور شد: کمیسیون تحقیق، نظارت و حقوقی در بحث نظارت و  قراردادهای پیمانکاران و برگزاری مطلوب مناقصات تاکید دارد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه باغ شهر تبریز با حرف و حدیث محقق نمی شود و باید برنامه ریزی دقیق بر روی آن انجام گیرد، ادامه داد: مسئولان شهرستان و استان به جای غبطه خوردن به باغ شهر به مسئولیت‌های خود در قبال آلاینده‌های کارخانه ها و مازوت سوزی عمل کنند.

دهقان نژاد در پایان سخنان خود خاطر نشان کرد: با مشارکت مردم و برنامه‌های زمانبندی شده مدیریت شهری می توان چشم انداز مثبتی در توسعه فضای سبز تبریز ایجاد کرد.
 

انتهای پیام/۶۰۰۳۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول