اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

ناکامی قاچاقچیان در انتقال 680 کیلو تریاک از طریق دریا در پارسیان

فرمانده انتظامی استان هرمزگان از کشف 680 کیلو تریاک طی عملیات موفق پلیس شهرستان پارسیان خبر داد.

ناکامی قاچاقچیان در انتقال 680 کیلو تریاک از طریق دریا در پارسیان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، سردار غلامرضا جعفری امشب اظهار کرد: مأموران انتظامی شهرستان پارسیان با انجام اقدامات اطلاعاتی طی تحقیقات شبانه روزی، اعضای یک باند بزرگ حمل مواد مخدر که فعالیت گسترده‌ای در این زمینه در سطح استان داشتند را شناسایی کردند. 
 
وی افزود: طی هماهنگی های قضائی با تشکیل چندین اکیپ ویژه و با همکاری تیم عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، مأموران به مسیرهای تردد قاچاقچیان در حوالی محور روستایی فومستان پارسیان اعزام شدند و با کنترل محورهای مربوطه پس از گذشت ساعاتی به یک دستگاه پژو405 مشکوک و ضمن رعایت نکات انتظامی امنیتی به راننده دستور ایست دادند. 
 
فرمانده انتظامی هرمزگان با اعلام اینکه راننده این خودرو بدون توجه به فرمان پلیس قصد متواری شدن از محل را داشت، اضافه کرد: با عکس العمل به موقع پلیس در تعقیب و گریزی کوتاه، این خودرو توقیف و مأموران موفق شدند، 680 کیلو تریاک در قالب بسته های 10 کیلویی کشف کنند. 
 
سردار جعفری با بیان اینکه قاچاقچیان قصد انتقال این محموله سنگین موادمخدر از طریق دریا به مرکز کشوراز مسیر شهرستان پارسیان داشتند، خاطرنشان کرد: دو متهم در این زمینه دستگیرو به همراه مواد مکشوفه جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

انتهای پیام/88055/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول