اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

منصوریان: مقابل پیکان موقعیت سوزی داشتیم/صنعت نفت نیاز به کمک دارد

سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان گفت: مقابل پیکان موقعیت سوزی داشتیم.

منصوریان: مقابل پیکان موقعیت سوزی داشتیم/صنعت نفت نیاز به کمک دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، علیرضا منصوریان پس از تساوی نفت آبادان مقابل پیکان گفت: در ساختار دفاعی پیکان سرسخت تر از سایر تیم‌هایی بود که تاکنون بازی کرده بودیم و انسجام خوبی داشتند. یک بازی برابری را داشتیم و موقعیتی که تک به تک شوند، نداشتند، اما نیمه اول بهتر از ما بودند. در 15 دقیقه آخر دوباره ما به فرم ایده آل خوب بازگشتیم، اما موقعیت سوزی داشتیم.

علیرضا منصوریان در خصوص نتایج نفت عنوان کرد: ما در 5 هفته به قرعه‌های بدی خوردیم و با تیم‌های قوی بازی کردیم. شما وقتی با تیم‌های استقلال، پرسپولیس و سپاهان بازی می‌کنید باید منتظر تلفات باشید، چون آنها برای رسیدن به تیم ملی بازی می‌کنند و ما باید با آنها مقابله کنیم. شما ببینید گل گهر که امروز سپاهان را برد باید اینجا به ما می‌باخت.

سرمربی نفت آبادان عنوان کرد: این عادت بد که 4-3 ماه اول فصل تیم نفت باید بی‌پول باشد حتما باید از بین برود، ما نیاز به کمک داریم، هوادار اصلا برایش مهم نیست که شما پول دارید یا نه، او خواستار بهترین نتیجه است. در حال حاضر به تیم ما سخت می‌گذرد. این زنجیره به رده های پایین‌تر هم می‌رسد. ما آمدیم که کمک کنیم، اما الان ما ماندیم و هواداران و رسانه‌ها و از هیچ جا به ما کمکی نمی‌شود.

منصوریان درباره اینکه خط حمله نفت مشکل دارد و مقابل پیکان یک توپ در چارچوب هم نداشت، گفت: ما دچار گل نزدن هستیم و باید بهتر شویم، اگر ضریب پاس‌های اشتباهمان پایین بیاید، موقعیت‌ها هم خلق می‌شوند.

وی در پاسخ به سؤال خبرنگاری مبنی بر اینکه اگر این ضریب اشتباهات پایین نیاید چه اتفاقی می‌افتد، اظهار داشت: به هر حال این فوتبال است و اشتباهات هم وجود دارد، مثل این است که شما مسابقه کشتی فرنگی را ببینید و بگویید اگر این حرکت را می‌زد بهتر بود. شرایط مسابقه فرق دارد، اما مربی همه چیز را بهتر می‌داند. فوتبال همه چیزش بهم وابسته است و این بچه‌هایی هم که در تیم حضور دارند زندگی دارند و نباید دغدغه داشته باشند. به نظر من نفت آبادان به مراتب فضایی سنگین‌تر از فضای تراکتور دارد. فشار بیرونی نباید تیم ما را از داخل بهم بریزد.

سرمربی نفت آبادان تصریح کرد: شما وقتی تمرینات‌تان را دیر شروع می‌کنید، نیاز به زمان دارید که آماده شوید. در کنار اینها مسائل مالی هم بسیار مهم هستند، اگر مسائل مالی حل شود، آن وقت دیگر کنترل رختکن از دست ما خارج نمی‌شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول