اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

روایت ۱۰۰ روز مردمی| هر 10 روز یک سفر استانی/ رئیس جمهور نزدیک تر از همیشه به مردم

بیش از 100 روز از شروع دولت سیزدهم می‌گذرد و رئیس جمهور و کابینه اش در این 100 روز به ازای هر 10 روز یک سفر استانی در تاریخ ثبت کردند و فقط به مراکز استانها بسنده نکرده و ضمن سفر به نقاط محروم و دورافتاده کشور با مردم هم از نزدیک هم کلام شدند.

روایت ۱۰۰ روز مردمی| هر 10 روز یک سفر استانی/ رئیس جمهور نزدیک تر از همیشه به مردم

خبرگزاری فارس، سردبیری استان‌ها؛ علی یعقوبی اعظمدولت سیزدهم از ابتدای شروع به کار تاکنون با سفر به ده استان از نزدیک در جریان مشکلات قرار گرفته و با رصد دقیق استان‌ها، بی‌وقفه تلاش دارد تا اعتماد و امید مردم به دولتمردان را تقویت کرده و بر اساس اولویت‌ها در راستای جهش تولید، رونق اقتصادی و اشتغالزایی، شفاف و تاثیرگذار عمل کند.

رهبری انقلاب در خصوص سفرهای استانی و اهمیت آن فرموده بودند «نگاه و عواطف و همت مسئولین باید میان همه‌ی شهرهای کشور تقسیم شود. اینجور نباشد که یک شهری، یک منطقه‌ای که دوردست است، از شعاع همت و تصمیم مسئولین دور بماند؛ نه، دور و نزدیک ندارد. امروز در این کشور شهرهائی و مناطق دوردست و کوچکی موفق می‌شوند که مسئولان کشور را، یعنی رئیس جمهور را، دولت را، وزرا را از نزدیک ببینند، به آنها نامه بدهند یا حرف بزنند و از زبان آنها و حنجره‌ی آنها مستقیماً سخن بشنوند که در روزگارهای گذشته در طول تاریخ، امید این را نداشتند که حتی یک مدیر درجه‌ی سه به آنها سرکشی کند.۱۳۸۶/۱۰/۱۵»

در این مطلب در نظر داریم به برخی از مهمترین مشکلاتی که مردم هر منطقه و مدیران استانی در سفر هیئت دولت بیان کرده اند، اشاره کنیم:

زنگ اول رئیس جمهور در خوزستان

 

اولین سفر استانی رئیس جمهور به استان خوزستان بود، 2 روز پس از اخذ رای اعتماد و در پنجم شهریورماه سال جاری در صبح روز جمعه انجام شد، این سفر چون به صورت سرزده انجام شده بود اکثر رسانه‌ها انتظارش را نداشتند و اخبار این سفر با کمی تاخیر در خبرگزاری‌ها منتشر شد.

در این سفر یک روزه جمعی از اعضای کابینه سیزدهم از جمله وزیران نیرو، کشور،جهاد کشاورزی، بهداشت و درمان و رییس سازمان برنامه و بودجه، آیت الله سید ابراهیم رئیسی را همراهی کردند.

رئیس جمهوری در این سفر از پروژه فاضلاب شهری اهواز و بیمارستان و بخش بیماران کرونایی رازی اهواز بازدید کرد و در ادامه پروژه آبرسانی به منطقه محروم جفیر در استان خوزستان بهره برداری شد.

دستور رییس‌جمهوری برای حل مشکلات آب‌، برق و کشاورزی استان و تعیین زمان برای رفع این مشکلات از جمله دستاوردهای سفر یک روزه رییس‌جمهوری به استان خوزستان بود.

 

فیلم| حضور رئیس جمهور در محله منبع آب اهواز

این سفر هرچند کوتاه و ناگهانی رقم خورد اما بارقه‌ای از امید را در چشم‌های مُرده‌ مردم خوزستان دمید تا پلک‌های سنگین‌شده از آلام سومدیریت‌ها را به شوق تماشای روزهایی که مزین به احقاق حقوق عامه‌شان است باز نگه دارند و شیرینی طعم دولتی انقلابی را پس از سال‌ها بی‌سروسامانی و تبعیض به کام ببینند، حال باید ماند و به انتظار نشست که چگونه رئیس‌جمهور و دولت سیزدهم، آستین غیرت و همتشان را برای سامان دادن به این استان بلا کشیده بالا خواهند زد.

دومین سفر استانی و رئیس جمهور در دور افتاده ترین روستای ایران در سیستان و بلوچستان

خوشحالی بچه‌های روستای ملاعلی از حضور رئیس جمهور در روستایشان

رئیس جمهور در سفر دو روزه در 11 و 12 شهریور ماه به سیستان و بلوچستان علاوه بر حضور در جلسات رسمی در بین اقشار مختلف مردم از جمله صیادان، حاشیه نشینان، فاقدان شناسنامه و مردم روستایی حضور یافت و تصوری دیگر در ذهن مردم از دولتمردان ثبت کرد.

حضور آیت الله رئیسی در جمع مردم روستای ملاعلی هیرمند بیش از اینکه برای بزرگان تعجب آور باشد، ذهن کودکان و نوجوانان روستا را هم به خود جلب کرده بود و در عکسی که کودکان با دست اشاره به رئیس جمهور می کنند، باورشان نمی شود همان آقایی که در تلویزیون بود امروز در جمعشان نشسته است و این یعنی همان مردمی بودن.

آیت الله سید ابراهیم رئیسی در بدو ورود به چابهار، با بیان اینکه بعد از انقلاب کارهای زیادی در استان سیستان و بلوچستان انجام شده است، گفته بود: هنوز نسبت به آنچه باید در این استان انجام بگیرد فاصله وجود دارد و امیدواریم در این دولت با همکاری خود مردم، کارآفرینان، سرمایه‌گذاران و جوانان فعال استان اعم از سنی و شیعه، گام‌هایی برای توسعه بیشتر استان برداریم.

آیت الله رئیسی از سیستان و بلوچستان به عنوان یکی از استان های مهم کشور نام برد و افزود: نمی‌توانم واژه محروم را در مورد این استان بکار ببرم، اما در هر صورت اینجا برغم برخورداری‌های بسیاری که دارد، محرومیت هایی هم دارد که حتماً می‌تواند با تلاش همه مسئولان و پیگیری دولت، برطرف شود.

خراسان جنوبی و اولین رئیس جمهوری که وارد تونل معدن زغال‌سنگ شد 

 

میزبانی از دولت سیزدهم در سومین سفر از آنِ مردم استان خراسان جنوبی در روز جمعه ۱۹ شهریورماه بود، که با بازدید از معادن زغال سنگ پروده طبس و شنیدن مشکلات ودرخواست معدنکاران این شهرستان از جمله ایجاد زیرساخت‌های معادن توسط دولت شامل خط ریلی، راه دسترسی، برق، آب و مخابرات برای توسعه معادن آغاز شد و سپس با بازدید از محله کاظمیه شهر بیرجند ادامه یافت.

درخواست مسوولان استان خراسان جنوبی از رئیس جمهوری در این سفر آن بود که مسائل و نیازهای خراسان جنوبی باید اولویت‌بندی شود و برای هر مساله زمان‌بندی مشخص صورت گیرد و دوبانده سازی جاده بیرجند - قاین، تکمیل پروژه راه‌آهن بیرجند، ضعیف بودن زیرساخت‌های ارتباطی جاده‌ای، ریلی و حمل و نقل هوایی استان، اتصال خط لوله جدید از پارس جنوبی به استان و خط انتقال اتیلن از جمله مطالبات از رئیس جمهوری بود.

در این سفر همچنین ضرب‌الاجل ۲۰ روزه برای رسیدگی به مشکلات کارگران معدن زغالسنگ طبس تعیین و بر این مطلب که نظام پیمانکاری باید کاملا متحول و به هیچ عنوان نباید حقوق کارگران ضایع شود و کارگران نباید نگران بیمه، دستمزد و سختی کار خود باشند، تاکید شد و آیت الله رئیسی گفت: از همین الان به مدت ۲۰ روز حداکثر به پیمانکاران وقت می‌دهم که وضعیت زندگی کارگران را در اینجا متحول کنند و اگر این اقدام را در این مدت انجام ندهند، اقدام لازم را انجام می‌دهم.

حدود یک ماه پس از سفر رئیس جمهور به خراسان جنوبی، استاندار این استان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تمامی مصوبات سفر رییس جمهوری به استان وارد فاز اجرایی شده و برای دستگاه‌های اجرایی در راستای تحقق مصوبات، مسئولیت‌سازی صورت گرفته است. (بخوانید)

ایلام و بازهم «صبح جمعه»، سفر استانی و کار بیشتر

 

چهارمین سفر استانی رییس جمهوری باز هم "صبح جمعه" انجام شد؛ و برای آیت الله رییسی، روزهای جمعه نَه روز تعطیل و استراحت که زمان کار و تلاش بیشتر است. این بار مقصد سفر "عروس زاگرس" بود.

زمان این سفر البته خلاف سه سفر پیشین "سرزده" نبود اما به دستور خود رییس جمهوری هیچ بنر و پلاکاردی در ایلام نصب نشد تا تمرکز همه بر نتایج سفر باشد. علی رغم سفر های قبلی رئیس جمهور بالاخره در این سفر بود که بیش از 120 خبرنگار کارت پوشش مراسم را دریافت کردند.

بهره برداری از ان جی ال و پتروشیمی دهلران در موعد مقرر، تسریع در پروژه های کشاورزی و نفت و گاز دهلران، تکمیل آزادراه پل زال به چیلات و جاده چمسرخ در دو بخش زرین اباد و سراب میمه، اتصال دهلران از سمت خوزستان به شبکه ریلی و تکمیل پروژه چهار بانده کردن دهلران به خوزستان، ساماندهی چشمه های آبگرم، بازسازی بخش های موسیان، دشت عباس، مرکزی و شهرهای پهله و میمه، تکمیل سد میمه در آبیاری ۶ هزار هکتار از اراضی کشاورزی بخش مرکزی و جلوگیری از سیلاب، راه اندازی دانشکده پزشکی و پیراپزشکی در دهلران، از خواسته های مردم و مسوولان این استان از دولت سیزدهم بود.

احداث خط راه آهن و اتصال استان ایلام به شبکه سراسری ریلی، استقرار و استقلال دفتر نفت و گاز در استان ایلام، گشایش مرز و بازارچه چیلات، پایانه های گمرکی چنگوله و هلاله شمالی و رایزنی برای راه اندازی این گذرگاه ها از دیگر خواسته های مردم استان ایلام بود.

نهم مهرماه و یک سفر استانی دیگر به کهگیلویه و بویراحمد

حضور رئیس جمهور بلافاصله پس از ورود به استان کهگیلویه و بویر احمد در محل ساخت سد تنگ‌ سرخ

بازدید از محل احداث سد تنگ‌ سرخ در شهرستان بویراحمد و انتقاد از تاخیر ۱۰ ساله در اجرای این پروژه، تامین حق و حقوق مردم و رفع معارضات محلی و اجتماعی و تذکر به مسوولان درباره اظهارات برخی از کارگران فعال در این پروژه درباره تأخیر در پرداخت حقوق و مزایا، از جمله برنامه های آیت الله رئیسی در سفر به این استان بود که بر اساس آخرین تصمیمات قرار شد با تخصیص اعتبار لازم برای ساخت این سد در بودجه سال ۱۴۰۱ و از محل هایی مانند ماده ۵۶ این سد تا پایان سال ۱۴۰۱ آبگیری شود.

 

بگو مگوی رییس جمهور با راننده خودرو/ رئیسی: خودم باید پشت فرمون بنشینم

 

تعطیلی کارخانه قند یاسوج از دیگر چالش های استان کهگیلویه و بویراحمد بود که رئیس جمهوری اعلام کرد که این کارخانه به زودی فعال و ۲۰۰ تا ۳۰۰ کارگر آن که بیکار هستند مشکل آنها حل می شود.

تکمیل عملیات اجرایی جاده ملی پاتاوه – دهدشت، ۶۰۰ هزار میلیارد ریال طرح های کلان اقتصادی نیازمند حمایت دولت، تکمیل نیروگاه سیکل ترکیبی ۵۰۰ مگاواتی کهگیلویه، سهم کم استان از سدها، حضور کمرنگ ضعیف بخش خصوصی به دلایل متعدد از جمله ضعف بنیه مالی و اقتصادی مردم و نبود طرح های مهم و کلان سرمایه گذاری از گذشته و برخی بروکراسی ها و کاغذبازی های اداری، عدم توسعه زیرساخت‌ها و خلاء حضور مدیران اجرایی در مناطق محروم، تکمیل نشدن سدها، را می توان از دیگر مشکلات مهم این استان برشمرد.

سرمایه گذاری وزارت نفت ۲۶۰ میلیون یورو برای افزایش و نگهداشت تولید نفت در قالب سه طرح بزرگ در شهرستان گچساران، پیگیری مشکلات عشایر بویراحمد، تهیه برنامه عملیاتی و قابل ارزیابی برای توسعه شهرستان های کهگیلویه و بویراحمد از جمله لنده تا پایان سال، راه اندازی صنایع تبدیلی و اختصاص ۷۰۰میلیارد ریال برای تکمیل و بهره برداری ۲ سد خاکی کوهبرد شهرستان کهگیلویه و ایلی آباد بهمئی، از دیگر مواردی بود که در این سفر به آنها اشاره شد.

بازگشت امید به بندر/ وقتی رئیس‌جمهور حرف دل بوشهری‌ها را زد!

جمعه‌های سفر استانی دولت سیزدهم در ایستگاه ششم خود به بوشهر رسید. جمعه‌هایی که در دولت قبل معنی بی‌تدبیری می‌داد الان تبدیل شده به کار و تلاش. آقای رئیسی در سفر به استان بوشهر در جمع نخل‌داران تنگستانی گپ و گفتی صمیمی داشت، پای حرف نخبگان نشست، با صبر و حوصله صدای مردم را شنید و از نزدیک ناظر مسائل و مطالبات عمده مردم استان بود. (بخوانید)

بازدید از شرکت صنعتی دریایی ایران ( صدرا)، منطقه ویژه اقتصادی و اسکله  شهید محلاتی ، دیدار با نخلداران اهرم مرکز شهرستان تنگستان، بازدید از موزه شهید رئیسعلی دلواری، پروژه راه آهن بوشهر- شیراز - عسلویه و نیروگاه اتمی بوشهر و حضور در نشست شورای اداری و  نخبگان استان از جمله برنامه های رئیس جمهوری در سفر به بوشهر بود.

در این سفر ۹۴ طرح در حوزه‎‌ های مختلف با اعتبار بیش از پنج هزار میلیارد تومان برای محرومیت زدایی، توسعه زیرساختی و رونق اقتصادی این استان به تصویب رسید که برای اجرای این طرح‌‎ها ۱۷ توافقنامه با دستگاه‎‌های اجرایی منعقد شد.

از مجموع طرح‌‎های سفر استانی هیات دولت به بوشهر سهم حوزه‎‌های زیربنایی ۲۵، صنعت و معدن ۹، بهداشت و درمان ۶، حوزه فرهنگی و آموزشی ۱۲، حوزه رفاه اجتماعی ۱۳، نفت و انرژی ۹، آب، خاک و کشاورزی ۱۰ و حوزه اشتغال نیز  چهار طرح است.

تکمیل بیمارستان‌‎های نیمه تمام و مرکزهای بهداشتی و درمانی استان بوشهر ، ورود بخش خصوصی و صندوق کارآفرینی امید در بخش اشتغال خرد، اختصاص سهمیه تسهیلات به منظور ازدواج جوانان توسط بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، برداشت آب از انرژی اتمی، احداث سد و ایجاد راه دسترسی برای برخی از روستاها و اتصال راه‌آهن عسلویه- بوشهر- شیراز به خط سراسری و تکمیل پروژه‌‎های نیمه تمام، تامین ۱۵۰ هزار متر مکعب آب توسط نیروگاه اتمی بوشهر، اعلام آمادگی و پشتیبانی برای احداث ۱۱۳ هزار واحد مسکونی از جمله دستورات و مصوبات رئیس جمهوری در سفر به استان بوشهر بود.

دست رئیسی در دست مردم استان فارس/ رئیس جمهور در ایران کوچک: آینده را روشن می‌بینم

هفتمین سفر استانی رییس‌جمهوری به استان فارس همچون سفرهای پیشین با هدف آشنایی با مشکلات منطقه برنامه ریزی شده بود اما انگیزه مهم‌تر این بازدیدها و نشست و برخاست‌ها؛ تلاش مداوم و خستگی‌ناپذیر برای زدودن یاس و افزایش امید و اعتماد میان مردم است.

هیات دولت در ادامه سفرهای استانی، استان فارس را همزمان با ایام بزرگداشت یادروز حافظ شاعربلندآوازه ایران انتخاب کرد؛ رئیس جمهوری در سفر به این استان در بازدیدهای سرزده ای به شهرستان مرودشت در ۴۵ کیلومتری شمال شیراز رفت و ضمن بازدید از کارخانه تعطیل آزمایش، در جمع مردم روستای کناره مرودشت و دامداران و کشاورزان منطقه حضور یافت و با آنها رو در رو گفت و گو کرد. بازدید از کارخانه در حال احداث کاغذسازی فارس، مجموعه میراث جهانی تخت جمشید و زیارت حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) و آرامگاه حافظ شاعر بلندآوازه ایران، برنامه دیگر رئیس جمهوری بود. تجلیل از ورزشکاران افتخارآفرین استان و دیدار با نخبگان، خانواده معظم شهدا و اقشار استان و شرکت در جلسه شورای اداری دیگر برنامه‌های سفر رئیس‌جمهوری بود.

سادگی و مردمی بودن شاخصه سفر رئیس جمهور در اردبیل

آخرین جمعه مهرماه ۱۴۰۰ روزی متفاوت برای مردم استان اردبیل بود. سفر رئیس جمهور و هیات همراه به استان اردبیل برای شنیدن مسائل و مشکلات مردم و رفع بسیاری از این مشکلات رقم خورد تا نور امیدی در دل مردم استان اردبیل ایجاد شود. (بخوانید)

این سفر در نهایت دستاوردهای قابل توجهی برای استان به ارمغان آورد و در مجموع ۱۰۰ طرح در حوزه‌های مختلف به تصویب رسید که از این تعداد ۲۴ طرح مربوط به حوزه زیر بنایی، هشت طرح در حوزه صنعت و معدن، سه طرح در حوزه نفت و انرژی ،  هشت طرح در حوزه آب و خاک کشاورزی و پنج طرح نیز در حوزه اشتغال، ۱۶ طرح در حوزه بهداشت و درمان ، ۲۱ طرح در حوزه فرهنگی و آموزشی و ۱۵ طرح نیز در حوزه رفاه و اجتماعی است.

شرکت کشت و صنعت مغان امکان و ظرفیت خوبی برای تامین امنیت غذایی کشور دارد که در اختیار دولت قرار گرفته است و از این رو آیت الله رئیسی در این سفر به وزیر جهاد کشاورزی تاکید کرد که هم در ایجاد اشتغال و هم در فعال کردن ظرفیت‌های منطقه فعالیت بیشتری داشته باشد.

آیت الله سید حسن عاملی در خطبه‌های نماز جمعه ضمن قدردانی از حضور رئیس جمهور در استان اردبیل اظهار کرد: از ریاست محترم جمهور به خاطر حضور در استان از طرف خودم و اهالی مکرم استان اردبیل تشکر می‌کنم حضور در استان‌ها و ملاقات با اقشار مختلف مردم آشنا شدن با مشکلات منطقه و اهالی و وقوف بر قابلیت‌ها بسیار ارزشمند است.

وی افزود: این سفر را به فال نیک می‌گیریم و آن را موجب خیر و برکت برای استان می‌دانیم و برای ایشان و دولت ایشان آرزوی موفقیت بیشتر داریم. البته سفرهای استانی مقدمه کار اصلی ایشان است. سفرهای استانی جهت اشراف بر مشکلات و قابلیت‌ها است. (بخوانید)

حضور آیت الله رئیسی در سمنان با مصوباتی برای تحرک و توسعه

دولت سیزدهم با حضور آیت الله سیدابراهیم رئیسی رییس جمهوری روز پنجشنبه سیزدهم آبان ۱۴۰۰ در حالی سفر استانی به سمنان داشت که با بررسی ظرفیت‌ها و نقاط نیازمند توجه، مصوباتی برای رفع موانع توسعه، حرکت گام به گام به سمت رونق و بهبود معیشت مردم با خود به همراه داشت.

نیمی از وسعت استان سمنان را مناطق بیابانی تشکیل می دهد که سرنوشت و حیات آن به کم آبی و خشکسالی گره خورده است؛ تداوم خشکسالی های شانزده ساله همچنان مردم این استان را به مصوبات راهگشای هیات دولت در نهمین سفر استانی به مقصد این سرزمین باستانی، دلگرم کرد. 

آب، رویای همیشگی ساکنان سرزمین باستانی"قومس" است و رویکردهای دولت های پیشین تاکنون نتوانست این مشکل تاریخی و سرنوشت ساز سمنانی ها را حل کند؛ آرزویی که در نهمین سفر استانی رییس جمهوری دولت سیزدهم برآوردن آن از آیت الله رییسی و مدیران برنامه محور دولت سیزدهم خواسته شد.

عمل به وعده ها یکی از برنامه های غیرقابل چشم پوشی دولت سیزدهم است؛ موضوعی که آیت الله رییسی در دیدار پنجشنبه با آیت الله شاهچراغی نماینده ولی فقیه در سمنان به آن اشاره کرد و گفت: ما نمی خواهیم به مردم وعده‌ای بدهیم که عملیاتی نشود، بلکه وعده ها به مردم باید عملی شود.

سفر رئیسی به دیار شور و شعور حسینی، زنجان

پنج‌شنبه 27 آبان‌ماه مردم نجیب و مومن پایتخت شور و شعور حسینی میزبان ریاست جمهور و هیات همراه بودند. (بخوانید)

بازدید از طرح‌ها، حضور در جمع نخبگان، شورای اداری و نشست خبری از برنامه سفر یک روز دکتر رئیسی به استان زنجان بود. در سفر رئیس جمهور به استان زنجان هفت وزیر و سه معاون، رئیس‌جمهوری را همراهی کردند.

براساس اعلام استانداری زنجان، سیدجواد ساداتی‌نژاد وزیر جهادکشاورزی در شهرستان خدابنده حضور پیدا کرد. حجت‌الله عبدالملکی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی هم طبق برنامه‌ریزی به‌عمل آمده، به شهرستان‌های ابهر و خرمدره رفت و بهرام عین‌اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، به نمایندگی از هیأت دولت، به شهرستان طارم سفر کرد.

عزت‌الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به شهرستان زنجان و سلطانیه و امیرحسین مدنی معاون توسعه روستایی و مناطق محروم معاون اول رئیس‌جمهوری هم به شهرستان‌های ماه‌نشان و ایجرود سفر کردند.

رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی، رضا فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت، احمد وحیدی وزیر کشور، سید مسعود میرکاظمی رئیس سازمان برنامه و بودجه و انسیه خزعلی معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهوری نیز در این سفر آیت‌الله رئیسی را همراهی کردند.

سخن آخر

رییس جمهوری بهتر از هر شخصی می‌داند که در شرایط کنونی ناامیدی و یاس مردم از برنامه‌ها و اقدامات دولت‌ تا چه اندازه می‌تواند مسیر توسعه کشور را دشوار کند. جمهوری اسلامی ایران، در برهه کنونی بیش از هر زمان دیگری در تلاطم تحریم‌های اقتصادی ناشی از زیاده خواهی‌های خارجی قرار دارد و تنها راه عبور از این امواج متلاطم و گام نهادن در ساحل آرامشی نسبی همراهی مردم با دولت است که آن هم نیازمند امید و اعتماد است.

اگر آیت الله رییسی از مردم می‌خواهد که مایوس نشوند و به دولت اعتماد کنند از آن روست که در سایه این اعتماد است که مردم به تولید بیشتر، به همراهی و کار بیشتر به اقناع و آشنایی بیشتر با نیازها و ضرورت‌های توسعه در کشور دلگرم می‌شوند و این مسیر را برای اداره کشور تسهیل می‌کند.  قوه مجریه مشکلات را می‌داند اما آنها را سدی مقابل تلاش‌های خود نمی‌داند، به همین دلیل است که محمد حسینی معاون رییس جمهوری در این زمینه با تاکید بر اینکه فصل نوینی در خدمتگزاری به مردم آغاز شده؛ در نشستی با مردم تصریح کرده است: «همه ارکان دولت و قوای سه گانه شبانه روز تلاش می‌کنند که شرایط بهتری بر کشور حاکم شود. باید در بین مردم بود و مشکلات مردم مناطق مختلف را از نزدیک دید و لمس کرد و برای گره گشایی تلاش کرد. در دولت سیزدهم اینگونه نیست که دیواری بین مردم و مسوولان کشیده شود.»

انتهای پیام/ع

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول