اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت

ویدئو | وقتی بازیهای آنلاین نسخه کاربران را می‌پیچند

امروزه با پیشرفت فناوری و دیجیتالی شدن دنیا، اسباب‌بازی‌ها کم‌کم جای خود را به بازی‌های آنلاین داده‌اند. اعتیاد به بازی‌های آنلاین علاوه بر آثار مخرب روحی، مشکلات جسمی مانند مشکلات بینایی و آسیب‌ به نواحی گردن را به دنبال دارد.

ویدئو | وقتی بازیهای آنلاین نسخه کاربران را می‌پیچند

گروه سوادرسانه خبرگزاری فارس؛ بازی علاوه بر تخلیه هیجانات کودک روشی برای یادگیری مهارت‌های زندگی مانند حل مشکلات روزانه، کنترل اضطراب و نحوه ارتباط با والدین است که رشد روحی و جسمی کودک را به دنبال دارد. توجه داشته باشید که یادگیری در این دوران بسیار پایدار است و تا بزرگسالی ادامه دارد. در گذشته بازی‌ها به‌صورت گروهی و دسته‌جمعی انجام می‌شد که رفاقت و کار گروهی را به بچه‌ها یاد می‌داد اما امروزه با پیشرفت فناوری و دیجیتالی شدن دنیا، اسباب‌بازی‌ها کم‌کم جای خود را به بازی‌های آنلاین داده‌اند. بازی‌های آنلاینی که خشونت، یکی از پررنگ‌ترین نقش‌ها برای جذابیت بیشترشان است و علاوه بر تغییر ذهنیت کودک، پرخاشگری را به کودک یاد می‌دهد. یادمان باشد که اعتیاد به بازی، منزوی شدن کودک در بازی‌های آنلاین و آثار مخرب روحی و مشکلات جسمی از جمله مشکلات بینایی و آسیب‌ به نواحی گردن را به دنبال دارد. بهتر است با انتخاب صحیح نوع بازی، همراهی و نظارت بر زمان و روند بازی کودکان در فضای مجازی، مراقب فرزندان و خانواده خود باشیم و با انجام بازی‌های فیزیکی و حرکتی در خانه، شادی را در دنیای واقعی به آنان هدیه کنیم.
در ادامه ویدئوی زیر را ببینید:

 

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول