اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  علم و فن آوری جهان

تایید داروی آنتی‌بادی «سوتروویماب» در انگلیس/ کاهش 80 درصدی خطر مرگ و بستری شدن

آژانس تنظیم مقررات داروها و محصولات مراقبت بهداشتی انگلیس ، یک درمان کووید 19 که توسط شرکت داروسازی گلاس-اسمیت کلین توسعه داده شده را تأیید کرد.

تایید داروی آنتی‌بادی «سوتروویماب» در انگلیس/ کاهش 80 درصدی خطر مرگ و بستری شدن

به گزارش خبرنگار گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از دیلی‌میل، آژانس تنظیم مقررات داروها و محصولات مراقبت بهداشتی انگلیس سوترویماب، یک درمان کووید ۱۹ را که توسط  شرکت داروسازی انگلیسی«GlaxoSmithKline» و «Vir Biotechnology» توسعه داده شده، تأیید کرده است.

این دارو خطر مرگ و بستری شدن در بیمارستان را تقریباً ۸۰ درصد کاهش می‌دهد، اما ممکن است در برابر سویه امیکرون ضعیف‌تر باشد.بنابر اعلام این شرکت داروسازی، مطالعات بیشتری برای تعیین کارکرد این دارو در برابر سویه امیکرون لازم است.

Xevudy (سوتروویماب) پس از اینکه مشخص شد در کاهش خطر بستری شدن در بیمارستان و مرگ در بیماران مبتلا به عفونت خفیف تا متوسط ​​COVID-19 که در معرض خطر ابتلا به بیماری شدید هستند، ایمن و مؤثر است تأیید شد.این دارو به بیمارانی داده می‌شود که در معرض خطر ابتلا به بیماری شدید هستند، از جمله افراد مسن و کسانی که بیماری زمینه‌ای دارند.

آژانس تنظیم مقررات دارویی و محصولات مراقبت بهداشتی (MHRA) نیز توصیه می‌کند، یک دز از این داروی آنتی‌بادی در مدت پنج روز پس از مثبت شدن آزمایش کووید به بیماران داده شود؛ این آنتی‌بادی برای چسبیدن به پروتئین اسپایک روی سطح ویروس کرونا طراحی شده است.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول