اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

واحد4 بخار نیروگاه بندرعباس به مدار تولید بازگشت

سرپرست معاونت بهره برداری نیروگاه بندرعباس گفت: واحد 4 بخار در نیروگاه بندرعباس پس از رفع محدودیت‌های تولیدی به منظور بالا بردن سطح آمادگی افزایش تولید 250 مگاواتی برق به شبکه سراسری پیوست.

واحد4 بخار نیروگاه بندرعباس به مدار تولید بازگشت

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، مهدی مرادی صبح امروز با اعلام خبر پیوستن واحد 320 مگاواتی شماره 4 بخار نیروگاه بندرعباس به شبکه سراسری برق، گفت: واحد 4 بخار نیروگاه بندرعباس که پس از خروج از پیش تعیین شده  از مدار خارج شده بود، پس از ۶۰ ساعت تلاش شبانه‌روزی کارکنان تعمیرات مکانیک و بهره‌برداری به مدار تولید بازگشت.

وی خاطرنشان کرد: در تعمیرات سه روزه این واحد ، عملیات شستشوی لانگستروم، تمیزکاری کندانسور و رفع نشتی از بویلر با موفقیت انجام و به مرحله بهره‌برداری رسید.

سرپرست معاونت بهره برداری نیروگاه بندرعباس با اشاره به تخصص و تجارب متخصصان این نیروگاه و صنعت برق کشور در تعمیرات واحدهای نیروگاهی خاطرنشان کرد: تولید برق مطمئن، ایمن و پایدار، جز با مراقبت‌های اصولی، بهره برداری صحیح و تعمیرات به موقع میسر نمی‌شود که در این نیروگاه با انجام تعمیرات واحد 4 بخار به وقوع پیوست.

مرادی در پایان یاد آور شد: با راه‌اندازی واحد 4 بخار در نیروگاه بندرعباس ۲۵۰ مگاوات برق به شبکه سراسری افزوده شد.

انتهای پیام/ 88055

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول