اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

پیشرفت‌های چشمگیر ناوگان دریایی چشم دشمنان را خیره کرد

فرمانده قرارگاه ناوگان جنوب نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: نیروی دریایی و همچنین سایر نیروها پیشرفت‌های چشمگیری داشتند، به گونه ای که چشم دشمنان را خیره کردند و روز به روز در حال رشد هستند.

پیشرفت‌های چشمگیر ناوگان دریایی چشم دشمنان را خیره کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، امیر دریادار دوم آریا شفقت رودسری به مناسبت هفتم آذرماه در دیدار با نماینده ولی فقیه در مازندران اظهار کرد: امروزه امنیت خود را در حوزه خلیج فارس و دریای عمان به تدریج گسترش دهیم تا در اقیانوس‌های بزرگ بتوانیم قدرت دفاعی خود را با قدرت به نمایش بگذاریم.

وی گفت: نیروی دریایی و همچنین سایر نیروها پیشرفت‌های چشمگیری داشتند، به گونه‌ای که چشم دشمن را خیره کردند و روز به روز در حال رشد هستند.

فرمانده قرارگاه ناوگان جنوب نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه پیشرفت‌هایی که به دست آوردیم مرهون گام فرهنگی است، افزود: امام خمینی(ره ) به ما آموخت ما می‌توانیم و همین جمله باورمان شد که می‌توانیم گام‌های بزرگی را برداریم.

شفقت رودسری اضافه کرد: ما باید به تربیت حرفه‌ای، فرهنگی، اعتقادی و ایمانی بپردازیم تا به موازات هم رشد کنند.

وی اظهار کرد: امروزه در مقابل دزدان دریایی ایستادیم و در سه سال اخیر هیچ اتفاقی نیفتاد، بلکه در یک مورد که جمعی از آنها دستگیر شدند و اینها همه از افتخارات انقلاب اسلامی است.

فرمانده قرارگاه ناوگان جنوب نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: باید از جوانب مختلف در برابر جنگ امنیتی، سیاسی، فرهنگی، رسانه‌ای، تبلیغاتی، فضای مجازی و اقتصادی از مرزها به درستی دفاع کنیم تا مدافعان ما در حوزه مملکت‌داری در حوزه معیشت، عمران آبادی و.. بتوانند پیشرفت‌های خوبی را  رقم بزنند.

انتهای پیام/۸۶۰۳۵/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول