اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

تردد در همه محورهای مازندران برقرار است/ احتمال یخبندان در محورهای استان

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به اینکه تردد در همه محورهای استان برقرار است، گفت: باتوجه به برودت هوا احتمال یخبندان در جاده‌های شمال به‌ویژه گردنه‌ها وجود دارد،

تردد در همه محورهای مازندران برقرار است/ احتمال یخبندان در محورهای استان

یدالله جهان‌تاب امروز درباره آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای شمال در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: بارش برف و باران محورهای شمال را لغزنده کرد که تاکید بر رعایت سرعت مطمئنه است.

وی با اشاره به اینکه تردد در همه جاده‌های مازندران برقرار است، گفت: انسداد جاده کندوان براثر بارش برف مربوط به حوزه مازندران نبوده که البته از بامداد امروز تردد برقرار شد.

رئیس پلیس راه مازندران با هشدار نسبت به احتمال رانش و ریزش در محورهای شمال، اضافه کرد: تاکید پلیس کماکان بر پرهیز از ترددهای غیرضروری است.

این مسؤول با اعلام اینکه باتوجه به برودت هوا احتمال یخبندان در جاده‌های شمال به‌ویژه گردنه‌ها وجود دارد، تصریح کرد: موضوع دیگر تجهیزات خودروها به لوازم زمستانی به‌ویژه زنجیرچرخ است که ضرورت دارد مورد توجه قرار گیرد.

چهان‌تاب در پایان گفت: شماره‌تلفن‌های ۲۱۸۲۴۴۲۰ و ۲۱۸۲۴۴۳۴ با پیش شماره ۰۱۱ در هر ساعتی از شبانه‌روز پاسخگوی آخرین وضعیت جاده‌های مازندران به شهروندان است.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول