اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

ایجاد زیرساخت‌های فوتبال ساحلی در 5 نقطه کرمان

سرپرست هیئت فوتبال استان کرمان گفت: ضعف استان کرمان در تیم‌داری این است که ما تیمی در لیگ برتر فوتبال ساحلی نداریم و تلاش کردیم تا زیرساخت‌ها را درست کنیم بنابراین در 5 نقطه استان زیرساخت فوتبال ساحلی آماده شده است.

ایجاد زیرساخت‌های فوتبال ساحلی در 5 نقطه کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، محسن سلاجقه صبح امروز در حاشیه دوره دانش‌افزایی آیین‌نامه نقل و انتقالات فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی که با حضور فریبرز محمودزاده رئیس کمیته نقل و انتقالات فدراسیون فوتبال برگزار می‌شود، اظهار داشت: استان کرمان با داشتن 57 تیم کشوری رتبه نخست را به لحاظ تعداد تیم‌ها دارد.

سرپرست هیئت فوتبال استان کرمان ادامه داد: به‌دنبال افزایش کیفیت تیم‌های فوتبال استان کرمان هستیم و تلاش می‌کنیم، تیم‌های ما به‌موقع در مسابقات حضور داشته باشند.

وی از کرمان به‌عنوان یکی از استان‌هایی نام برد که در نظام باشگاه‌داری منضبط است و اضافه کرد: تیم‌های کرمانی در فصل نقل و انتقالات به‌خوبی عمل می‌کنند و با باشگاه‌ها مذاکره داشتیم تا با نظم و انضباط برای ثبت مدارک خود اقدام کنند.

سرپرست هیئت فوتبال استان کرمان تصریح کرد: هم تیم‌ها را به یک چشم نگاه کردیم تا هم نظم و انضباط برای تحویل مدارک داشته باشند و هم صحت و سالم بودن مدارک را درنظر بگیرند.

سلاجقه ابراز داشت: انتخابات هیئت فوتبال استان کرمان به‌زودی برگزار می شود و ضعف استان در تیم‌داری این است که ما تیمی در لیگ برتر فوتبال ساحلی نداریم و تلاش کردیم تا زیرساخت‌ها را درست کنیم بنابراین در 5 نقطه استان زیرساخت فوتبال ساحلی آماده شده است.

وی از برگزاری دربی کرمان با آرامش و انضباط خوبی در روز گذشته خبر داد و بیان داشت: آموزش‌ها برای برگزاری بازی‌ها جواب داده است و یک هفته فوتبالی را در کرمان در پیش داریم که فردا، بازی سپاهان و گل‌گهر در سیرجان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/80019/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول