اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

فرماندار شمیرانات: ۹۷ درصد شهرستان واکسن زدند/ شوراها نسبت به معرفی شهردار اقدام کنند

فرماندار شمیرانات گفت: انتظار داریم شوراهای اسلامی که هنوز شهرداران خودشان را معرفی نکردند نسبت به معرفی اقدام کنند تا کارها زمین نماند.

فرماندار شمیرانات: ۹۷ درصد شهرستان واکسن زدند/ شوراها نسبت به معرفی شهردار اقدام کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از شمیرانات، سیدمهدی ساداتی، فرماندار شمیرانات در جلسه شورای اداری شهرستان اظهار کرد: در شهرستان شمیرانات وجود آرامگاه شریف و نورانی امام‌زاده صالح(ع) به عنوان قطب فرهنگی ایران اسلامی که بسیاری از گردشگران خارجی هم توفیق تشرف را دارند و وجود گلزار شهدای امامزاده علی‌اکبر(ع) چیذر که به عنوان دومین گلزار شهدای رسمی کشور مورد توجه خاصی قرار گرفته است.

وی گفت: وجود ۳۵۰۰ شهید سرافراز شهرستان شمیرانات به عنوان نماد مقاومت، ایستادگی و شایستگی موجب خواهد شد در مقابل عزت، ایثار و شرافتی که این شهدای بزرگوار برای ما ایجاد کردند بدانیم که به بلندای تاریخ بشریت مدیون و وامدار این عزیزان هستیم.

فرماندار شمیرانات در ادامه به وضعیت تزریق واکسن اشاره و بیان کرد: امروز با افتخار اعلام می‌کنیم ۹۷ درصد مردم شهرستان شمیرانات و دو بخش لواسانات و رودبارقصران واکسن تزریق کرده‌اند.

ساداتی بیان کرد: انتظار داریم شوراهای اسلامی که هنوز شهرداران خودشان را معرفی نکردند نسبت به معرفی اقدام کنند تا کارها زمین نماند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول