اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  سایر حوزه ها

همایش سراسری نماز نیروی زمینی سپاه برگزار شد

همایش سراسری نماز نیروی زمینی سپاه با حضور جمعی از فرماندهان ومسئولین این نیرو برگزار شد.

همایش سراسری نماز نیروی زمینی سپاه برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس، همایش سراسری نماز نیروی زمینی سپاه با حضور حجت الاسلام والمسلمین قرائتی، جمعی از فرماندهان ومسئولین نیروی زمینی سپاه  در حسینیه امام خمینی (ره) ستاد این نیرو و همزمان به صورت ویدئو کنفرانسی با رده های مربوطه از سراسر کشور برگزار شد.

به گفته سرهنگ شهرام عسکریان دبیر این همایش در این دوره بیش از ۲۵۰ اثر در قالب نماهنگ ، شعر، مقاله، عکس، پوستر و فیلم کوتاه و سرود به دبیرخانه این همایش رسیده است و فعال کردن ظرفیت‌های بالقوه علمی، فرهنگی و هنری در این نیرو برای ترویج فرهنگ نورانی نماز از اهداف این همایش بود.

 

حجت الاسلام قرائتی هم در این مراسم با اشاره به جایگاه رفیع فریضه عبادی نماز در جامعه اسلامی بر لزوم توجه به این مقوله انسان ساز تاکید کرد.

وی با بیان اینکه توجه به نماز در جامعه بویژه نیرو‌های مسلح موجب افزایش روحیه معنوی می‌شود، گفت: به همه شما توصیه می‌کنم درباره نماز کتاب بخوانید و با مطالعه هفتگی به دانش خود اضافه کنید.

 

حجت الاسلام قرائتی با اشاره به اینکه باید در دانش و علم اموزی به علم نافع توجه داشت، افزود: شما به عنوان نیروی نظامی باید به مفاهیم قرانی بیشتر توجه کنید.

وی امنیت و سلامت را دو مقوله مهم و اساسی دانست که در دین اسلام مورد تاکید است. 

حجه الاسلام قرائتی تاکید کرد پاسداری شغل نیست بلکه عبادت است و افزود امنیت موضوع همگانی است و کشوری که جلوی متجاوز را نگیرد مرده است.

 

سردار علی اکبر پورجمشیدیان رئیس ستاد کمیته منزلت نماز و معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی سپاه با اشاره به اینکه شأن نماز بالاتر از هرچیزی است افزود کمیسیون منزلت نماز یکی از کمیسیونهایی است که همواره اقامه باشکوه و اثربخش نماز و حل موانع احتمالی برای تحقق این مهم را دنبال می کند.

از دیگر برنامه های این همایش اجرای سرود، شعر خوانی و مقاله توسط گروهای منتخب هنری نیروی زمینی سپاه از سراسر کشور بود.

 

این همایش با معرفی آثار برتر با موضوع نماز و تجلیل از خلاقیت آثار برگزیده در عرصه فرهنگی و تبلیغی نماز در نیروی زمینی سپاه پایان  یافت.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول