اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  محور مقاومت

ابراز تأسف حماس از اقدام علیه مالزی به دلیل حمایت از ملت فلسطین

حماس موضع مقامات کوالالامپور در مخالفت با صدور روادید برای وزرشکاران صهیونیست را ستود و در عین حال لغو میزبانی مسابقات اسکواش جهانی از مالزی را نشانه حمایت از جنایتکاران صهیونیست خواند.

ابراز تأسف حماس از اقدام علیه مالزی به دلیل حمایت از ملت فلسطین

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) موضع مالزی در مخالفت با هر گونه عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی و مخالفت با ورود بازیکنان تیم اسکواش این رژیم به خاک مالزی را ارج نهاد.

مسابقات جهانی اسکواش در مالزی پس از امتناع این کشور در ارائه روادید به ورزشکاران صهیونیست لغو شد.

به نوشته العهد،  در بیانیه حماس آمده است: این جنبش، تعهد تاریخی پادشاه، دولت و مردم مالزی برای مخالفت با همه اشکال عادی‌سازی با رژیم صهیونیستی را که مالزی در سال‌های اخیر بارها بر آن تاکید کرده است، می‌ستاید و بر قدردانی خود از موضع ثابت مالزی در جبهه مخالفت با سازش  تاکید می‌کند.

حماس بر همبستگی این جنبش با مالزی برای به دست آوردن حق میزبانی این مسابقات و سایر رویدادهای بین المللی بدون پذیرش هیئت‌های صهیونیستی تاکید کرد و گفت، از اینکه فدراسیون بین المللی اسکواش حق مالزی برای میزبانی مسابقات را لغو کرده است، متاسف است.

در پایان این بیانیه آمده است:  رژیم صهیونیستی که به سرزمین و مردم فلسطین تعرض کرده، حریم مقدسات را زیر پا گذاشته و هر جنایتی را علیه جوانان فلسطینی مرتکب شده و درصدد نابود کردن بخش ورزش فلسطین است، این رژیم جنایتکار شایسته حضور در مجامع بین المللی نیست، بلکه باید  در قبال جنایات پاسخگو باشد و  در همه عرصه ها تحت پیگرد قانونی قرار گیرد.

 مسابقات قهرمانی اسکواش مردان جهان قرار بود بین روزهای ۱۶ تا ۲۱ آذر با حضور ۲۶ تیم در کوالالامپور برگزار شود؛ اما فدراسیون جهانی اسکواش (WSF) و سازمان اسکواش مالزی دیروز اعلام کردند که این مسابقات به دلیل عدم امکان رقابت برخی ورزشکاران به خاطر صادر  نشدن روادید لغو شده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول