اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

دستگیری مدیرکل یکی از دستگاه‌های اجرایی مازندران به اتهام اختلاس

رئیس کل دادگستری مازندران از دستگیری مدیرکل یکی از دستگاه های اجرایی استان به اتهام ارتشاء و اختلاس توأم با جعل خبر داد.

دستگیری مدیرکل یکی از دستگاه‌های اجرایی مازندران به اتهام اختلاس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، از صبح امروز در فضای مجازی بازداشت یکی از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان مازندران مطرح شده بود که در این زمینه حجت‌الاسلام محمدصادق اکبری رئیس کل دادگستری مازندران با تایید این خبر اظهار کرد: در ادامه مبارزه قاطعانه دستگاه قضا با هرگونه فساد اداری یکی از مدیران‌کل دستگاه اجرایی استان با عنوان اتهامی ارتشاء و اختلاس بازداشت شده است.

وی افزود: با اقدام به‌موقع سربازان گمنام امام زمان (عج) در سپاه پاسداران و ورود دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان در این رابطه پرونده قضایی در یکی از شعاب بازپرسی تشکیل و در مرحله تحقیقات مقدماتی است.

رئیس کل دادگستری مازندران بیان کرد: بنا به تحقیقات اولیه و مستندات موجود در پرونده و جرایم متعدد؛ متهم با صدور قرار بازداشت موقت روانه زندان شد.

وی ضمن تأکید بر رعایت کامل قوانین و مقررات در سازمان‌ها و نهادها از برخورد قاطع و بی‌اغماض دستگاه قضا با جرایم و تخلفات صورت گرفته در دستگاه‌ها خبر داد و خاطرنشان کرد: برخورد با جرایم مدیران متخلف همواره اولویت دستگاه قضایی استان خواهد بود.

انتهای پیام/۸۶۰۱۸/ع/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول