اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  محیط زیست و گردشگری

امضای توافق‌نامه «راه‌اندازی اکو سیستم دیجیتال فرش دستباف»

توافق‌نامه راه‌اندازی اکو سیستم دیجیتال فرش دستباف با حضور رئیس مرکز ملی فرش ایران و نمایندگان اکوسیستم دیجیتال به امضای طرفین رسید.

امضای توافق‌نامه «راه‌اندازی اکو سیستم دیجیتال فرش دستباف»

به گزارش خبرگزاری فارس، فرح ناز رافع رییس مرکز فرش ایران پس از امضای توافق‌نامه اهداف کلی اکوسیستم دیجیتال فرش دستباف ایران را برشمرد و گفت: توسعه زیرساخت دیجیتال کسب و کارهای مرتبط با فرش دستباف از تولید و بازاریابی تا فروش بدون محدودیت جغرافیایی و برای زبان‌های مختلف، از اهداف مهم این توافق‌نامه است.

رئیس مرکز فرش ایران یادآور شد: توسعه بانک محتوایی مرجع در زمینه فرش دستباف به زبان‌های مختلف، برقراری ارتباطات دوسویه دیجیتال بین بازیگران اکوسیستم فرش دستباف و توسعه ساختار تجارت الکترونیک و فروش آنلاین از دیگر اهداف این توافق‌نامه است.
رافع با بیان اینکه یکی از رویکردهای ارزشمند این توافق‌نامه گسترش جامعه مخاطبین درون و برون مرزی است، خاطرنشان کرد: توسعه سیستم های پشتیبان فروش نظیر خدمات صدور بیمه‌نامه و کارشناسی، سیستم‌های پشتیبان تصمیم‌گیر و بهره‌گیری از ابزارهای دیجیتال در زمینه آموزش از موضوعات مطرح شده در توافق‌نامه مذکور است.
انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول