اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

انتخابات فدراسیون تکواندو در سلامت کامل برگزار خواهد شد/ حواشی ایجاد شده بی‌معنی است

رئیس هیأت تکواندو استان کرمانشاه در خصوص برگزاری انتخابات رئیس تکواندو فدراسیون جمهوری اسلامی ایران که در دی‌ماه ۱۴۰۰ برگزار می‌شود، گفت: یک‌سری شایعات مبنی بر مهندسی شدن این انتخابات در حال نشر است که این رفتار در خانواده تکواندو بی‌معنی است.

انتخابات فدراسیون تکواندو در سلامت کامل برگزار خواهد شد/ حواشی ایجاد شده بی‌معنی است

مهدی همتی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار داشت: در فرهنگ دینی ما احترام به بزرگسالان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، لذا نباید بگذاریم رشته‌های عاطفی و پیوندهای انسانی از هم گسسته شود.

وی در خصوص برگزاری انتخابات رئیس تکواندو فدراسیون جمهوری اسلامی ایران که در دی‌ماه ۱۴۰۰ برگزار می‌شود، گفت: متأسفانه شاهد اخبار و حواشی مبنی بر رفتارهای غیرحرفه‌ای هستیم، یکسری از افراد مطالبی را با این ذهنیت که  انتخابات فدراسیون تکواندو کشور مهندسی شده و یا در حال مهندسی شدن است را انتشار داده‌اند که این رفتار در خانواده تکواندو بی‌معنی است.

رئیس هیأت تکواندو استان کرمانشاه افزود: با توجه به شرایط خوب تکواندو در کشور و به تبع آن عملکرد قابل قبول هیأت‌های استانی در دوران کرونا بخصوص هیأت تکواندو استان کرمانشاه که با برنامه‌ریزی و توجه ویژه در بخش آقایان و بانوان به موفقیت‌های چشمگیری رسیدیم.

وی افزود: حاصل این موفقیت‌ها با کسب عنوان قهرمانی جهان؛ کوثر اساسه در ریاض عربستان همچنین آرین سلیمی در میت تیم ملی بزرگسالان مسابقات قهرمانی جهان و همچنین کسب ۶ مدال طلا و برنز در مسابقات آسیایی و جام فجر نوجوانان در لیگ برتر تکواندو است.

همتی درپایان، اظهار داشت: عملکرد هیأت تکواندو کرمانشاه رشد قابل قبولی را نشان می‌دهد و با حضور پولادگر رئیس فدراسیون تکواندو کشور که مدیر توانمند و قدرتمندی است، امیدواریم انتخابات تکواندو در سلامت کامل و با حمایت همه جانبه در تکواندو انجام پذیرد.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول