اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

ساخت فیلم میرزاکوچک از دریچه نگاه دانش‌آموزان

نویسنده و کارگردان فیلم داستانی هم مسیر با اشاره به جزئیات این فیلم گفت: این فیلم با محوریت شناخت زندگی و شهادت میرزاکوچک خان جنگلی از دریچه نگاه کودکان و دانش‌آموزان تولید و آماده اکران شده است.

ساخت فیلم میرزاکوچک از دریچه نگاه دانش‌آموزان

مهدی خیالی در گفتگو با خبرنگار فارس در رشت درباره فیلم داستانی «هم مسیر» که به مناسبت یکصدمین سالگرد شهادت میرزا کوچک جنگلی تولید شده است، اظهار کرد: این فیلم با محوریت شناخت زندگی و شهادت میرزا کوچک خان جنگلی از دریچه نگاه کودکان و دانش‌آموزان تولید و آماده اکران شده است. 

به گفته با اشاره به جزئیات این فیلم گفت: «هم مسیر» به قیام میرزا در مقابل ظلم بیگانگان، استعمار و طاغوت و به میزان شناخت میرزا توسط نوجوانان و دانش‌آموزان پرداخته شده است.

نویسنده و کارگردان فیلم داستانی هم مسیر با بیان خلاصه داستان این فیلم افزود: بعد از سپردن تحقیقی توسط معلم به دانش‌آموز در مورد شخصی به نام یونس استادسرایی، عمار قصه در جستجوی این شخصیت دچار درگیری ذهنی می‌شود و در این راستا از الهام غیبی پدر شهیدش هم بهره می‌برد. 

خیالی با بیان اینکه این فیلم داستانی در سازمان فضای مجازی سراج تولید شده، تصریح کرد: میلاد کارگر در این فیلم دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز، محمدحسین غریبی، مدیر تولید و جواد فیروزی، مدیر فیلم‌برداری بوده و نیما حقی کار تدوین و تصحیح رنگ را بر عهده داشته است. 

به گفته وی، مهدی فرجی، صدابردار فیلم بوده و کار صداگذاری و ترکیب صدا را نیما حقی و مهدی خیالی انجام داده‌اند و فیلم بردار و عکاس پشت صحنه این اثر با ایمان پوراسد بوده است. 

کارگردان فیلم داستانی «هم مسیر» با بیان اینکه موسیقی این فیلم با محمدحسین ساسانی بوده و مجتبی کارگر، امور فنی و تدارک را بر عده داشته است، گفت: سرپرستی گروه جلوه‌های بصری نیز با حقیر است و تهیه‌کننده و مجری طرح نیز سازمان فضای مجازی سراج مرکز گیلان بوده و فریبرز مهربخش، میلاد کارگر، آرش‌پور مراد، عمار سعیدی و بنیامین امانی بازیگران این فیلم داستانی هستند. 

به گزارش فارس، مهدی خیالی متولد سال ۱۳۶۶ شهرستان رضوانشهر بوده و سال گذشته با فیلم داستانی اسکناس‌های روغنی به جشنواره عمار راه پیدا کرده بود. خیالی، فیلم داستانی هم مسیر را از مهر سال گذشته کلید زد و این فیلم در ویژه‌برنامه «روایت جنگل» که صبح امروز در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت با حضور فعالان فضای مجازی و مسئولان استان رونمایی شد. 

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول