اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

نماینده مجلس: طرح شفافیت در دستورکار پارلمان قرار گیرد

نماینده سروستان در مجلس گفت: چرا طرح شفافیت در دستور قرار نمی‌گیرد؟ پشت لایه‌های اداری مجلس چه خبر است که برخی آمار غلط به عنوان شفافیت در سامانه مجلس درج کرده‌اند و مجلس را دائم به حاشیه می‌برند.

نماینده مجلس: طرح شفافیت در دستورکار پارلمان قرار گیرد

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، عبدالعلی رحیمی مظفری نماینده سروستان در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (سه شنبه) در تذکری به هیأت رئیسه گفت: چرا ماده 234 مکرر رعایت نمی‌شود، معاونت نظارت مجلس باید نتایج اعمال گزارش های مجلس با استناد به ماده 234 را هر سه ماه یک بار از دادگاه بگیرد و اعلام کند که این کار انجام نمی شود.

وی همچنین گفت: چرا طرح شفافیت در دستور قرار نمی‌گیرد؟ پشت لایه‌های اداری مجلس چه خبر است که برخی آمار غلط به عنوان شفافیت در سامانه مجلس درج کرده‌اند و مجلس را دائم به حاشیه می‌برند ؛باید با آن برخورد شود و مطابق با طرح شفافیت عمل کرد.

رحیمی مظفری در پایان با تأکید بر اهمیت لایحه رتبه‌بندی معلمان خاطر نشان کرد: مجلس بیش از این نمی‌تواند دچار حاشیه شود لذا اولویت‌ها را رعایت کنید تا موضوعات طبق نوبت بررسی شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول