اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

اعلام پروژه‌های اولویت‌دار آذربایجان‌شرقی/ وجود 1500 پروژه نیمه تمام در استان

استاندار آذربایجان‌شرقی، پروژه‌های رینگ جنوبی تبریز، آزادراه تبریز- مرند، سد پیغام‌چای کلیبر، بزرگراه صوفیان- شبستر- سلماس و بزرگراه مشکین‌شهر- اهر را از جمله پروژه‌های اولویت‌دار استان ذکر کرد.

اعلام  پروژه‌های اولویت‌دار آذربایجان‌شرقی/ وجود 1500 پروژه نیمه تمام در استان

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، عابدین خُرّم پس از بازدید از پروژه‌های قرارگاه خاتم‌الانبیا(ص) در بازدید از پروژه‌های مهم قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا (ص) در استان اظهار داشت: مهندسان و جهادگران این قرارگاه، فصل نوینی از سازندگی و رشد اقتصادی را برای آذربایجان رقم خواهند زد.

هلدینگ‌های راه‌ و شهرسازی، معدن و آب این قرارگاه در پروژه‌های ریز و درشت استان، اقدامات جهادی انجام می‌دهند و مردم ما خاطره خوشی از این مجموعه دارند.

وی افزود: پروژه‌هایی که قرارگاه در دست اجرا دارد، عمدتا زیرساخت‌هایی است که می‌تواند مبنای رشد اقتصادی، توسعه و ارتباطات منطقه‌ای و بین‌المللی را پی‌ریزی کند.
 
استاندار آذربایجان‌شرقی با اشاره به وجود ۱۵۰۰ پروژه نیمه‌تمام در استان یادآور شد: رویکرد و اهتمام دولت مردمی آیت‌الله رئیسی، اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام و اجرای پروژه‌های مهم و حیاتی است و این دولت بنا ندارد پروژه جدیدی را شروع کند.
 
وی با اشاره به اینکه بخش قابل توجهی از پروژه‌های مهم و ملی در استان توسط قرارگاه خاتم اجرا می‌شوند، افزود: اگر این پروژه‌ها مورد بهره‌برداری قرار گیرد، تمام کشور از آنها بهره خواهد برد و رشد اقتصادی حاصل از آنها برای کل کشور رقم می‌خورد.
 
خرّم با بیان اینکه قرارگاه خاتم، جلوتر از تعهد خود پروژه‌ها را پیش برده و این رویکرد هم از لحاظ زمانی و هم از لحاظ منابع مالی بی‌نظیر است، تصریح کرد: با اعتبارات دولتی، پیشرفت پروژه‌ها بسیار زمان‌بر است، از این‌رو تمام اهتمام خود را جمع کرده‌ایم تا از منابع درون استانی بهره ببریم.
 
وی متذکر شد: برنامه‌ریزی‌ منسجمی از سوی کارشناسان و معاونت عمرانی استانداری انجام می‌گیرد تا منابع درونی و درآمدهای درون استان احصا شده و از راه‌های قانونی برای تامین منابع مورد نیاز استفاده کنیم.
 
خُرّم خاطرنشان کرد: همچنین راهکارهای تهاتر، مجوزهای قانونی برای تامین درآمد و جذب سرمایه‌گذاری، مورد توجه دولت و دستگاه‌های اجرایی قرار گرفته است.
 
استاندار آذربایجان‌شرقی، پروژه‌های رینگ جنوبی تبریز، آزادراه تبریز- مرند، سد پیغام‌چای کلیبر، بزرگراه صوفیان- شبستر- سلماس و  بزرگراه مشکین‌شهر- اهر را از جمله پروژه‌های اولویت‌دار استان ذکر کرد و تمرکز قرارگاه خاتم برای تسریع در اجرای این پروژه‌ها را خواستار شد.
 
استاندار آذربایجان‌شرقی و فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا (ص) امروز از پروژه‌های مهم و زیرساختی استان از جمله متروی تبریز، طرح‌های توسعه مس‌سونگون، آزادراه مراغه- هشترود، بیمارستان هزار تختخوابی تبریز، خط دوم انتقال آب به تبریز و پارک بزرگ تبریز بازدید کردند.

انتهای پیام/۶۰۰۳۴/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول