اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

درمانگاه وابسته به موسسه خدمات بسیجیان در هرسین افتتاح شد

موسسه خدمات درمانی بسیجیان یکی از مراکز دندانپزشکی خود در شهرستان هرسین را افتتاح کرد.

درمانگاه وابسته به موسسه خدمات بسیجیان در هرسین افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، به مناسبت هفته بسیج و با حضور معاون درمان سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص)، امام جمعه، فرماندار و فرمانده سپاه هرسین،  درمانگاه دندانپزشکی یاس وابسته به موسسه خدمات درمانی بسیجیان در این شهرستان افتتاح شد.

سعید کیانی  مسئول خدمات درمانی بسیجیان استان کرمانشاه در این مراسم ضمن تبریک هفته بسیج، اعلام کرد:  این درمانگاه پنجمین درمانگاه وابسته به موسسه خدمات درمانی بسیجیان استان کرمانشاه است که در استان شروع بکار می‌کند.

وی افزود: بسیجیان عزیز  شهرستان هرسین با مراجعه به این درمانگاه و ارائه کارت بشیر سلامت می‌توانند از تخفیفات ویژه این مرکز و خدمات مناسب آن  بهره مند شوند .

کیانی همچنین از افتتاح  درمانگاه ویژه بسیجیان شهرستان زلزله زده سرپل ذهاب در روزهای آتی خبر داد و گفت: سال آینده نیز درمانگاه بسیجیان شهرستان پاوه افتتاح خواهد شد.

وی در پایان اعلام کرد: خیرین شهرستان هرسین قول مساعد داد‌ه‌اند  که جهت راه اندازی بخش دندانپزشکی اطفال این درمانگاه، همکاری لازم بعمل بیاورند و ان‌شاءالله این امر هر چه سریعترمحقق شود.
همچنین در یک اقدام جهادی درمانگاه بسیجیان شهرستان سرپل ذهاب در ۵ آذر ماه و آخرین روز از هفته بسیج  افتتاح اولیه شد که به امید خداوند پس از اخذ پروانه های لازم از معاونت درمان شروع به کار آن در جهت ارائه خدمات درمانی به بسیجیان عزیز شهرستان سرپل ذهاب و اقشار محروم آغاز خواهد شد

همچنین در ادامه  روند ایجاد مراکز درمانی ویژه بسیجیان، درمانگاه بسیجیان شهرستان سرپل ذهاب نیز افتتاح   اولیه شد که پس از اخذ پروانه های لازم از معاونت درمان، جهت  ارائه خدمات درمانی به بسیجیان  و اقشار محروم شهرستان سرپل ذهاب، شروع به کار خواهد کرد.

انتهای پیام/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول