اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

روایت بازیکن نفت از بستن راه نفوذ قهرمان 5 دوره لیگ برتر ایران

بازیکن نفت مسجد سلیمان به تعریف و تمجید از عملکرد پرسپولیس در 5 سال گذشته پرداخت و مدعی شد تیمش امروز راه نفوذ قهرمان 5 دوره لیگ را بسته بود.

روایت بازیکن نفت از بستن راه نفوذ قهرمان 5 دوره لیگ برتر ایران

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مجتبی لطفی بعد از شکست نفت مسجد سلیمان مقابل پرسپولیس اظهار داشت: بازی خوبی انجام دادیم. ما با قهرمان 5 دوره لیگ بازی کردیم و تا حدودی این تیم را اذیت کردیم و راه نفوذ این تیم را بسته بودیم.

وی افزود: ما با قهرمان ایران بازی می کردیم ولی در مجموع اسیر تجربه آنها شدیم و روی یک فرصت گل خوردیم و بازی را واگذار کردیم.

همچنین عماد میرجوان بعد از شکست نفت مقابل پرسپولیس گفت: برای این بازی برنامه داشتیم اما کمی برنامه‌هایمان به هم ریخت. در طول این هفته کار کردیم و روی یک اتفاق گل‌خوردیم. در بین دو نیمه سرمربی تیم گفت که باید حواسمان باشد ولی یک لحظه غفلت کردیم و گل خوردیم.

وی در خصوص غیبت کمالوند روی نیمکت این تیم گفت: این موضوع روی تیم ما تاثیر دارد.در بازی گذشته می‌شد که داوری به آن شکل نباشد و امروز این مشکلات پیش نیاید.داوری امروز مشکلی نداشت ولی از قضاوت 2 بازی قبلمان راضی نبودیم.

میرجوان در خصوص حل مشکلات نفت گفت: بله 30 درصد به حساب بازیکنان واریز کرده‌اند و امیدوارم این رویه تا پایان فصل ادامه داشته باشد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول