اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

ربیعی: از لحاظ ذهنی و تاکتیکی آماده هستیم/تیم‌های تهرانی خطرناک هستند

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: از لحاظ ذهنی و تاکتیکی با توجه به بازی سختی که در مسجدسلیمان داشتیم، آماده بازی هستیم.

ربیعی: از لحاظ ذهنی و تاکتیکی آماده هستیم/تیم‌های تهرانی خطرناک هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از رفسنجان، محمد ربیعی سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان در نشست خبری پیش از بازی مقابل تیم هوادار تهران اظهار کرد: حضور تیم هواداران را به شهر رفسنجان خیرمقدم می‌گویم.

وی ادامه داد: می‌دانم هوادار تیم خوبی است، به‌تازگی هم تحت پوشش یک شرکت خوب قرار گرفته و خریدهای خوبی در این اواخر داشتند.

ربیعی افزود: چند بازی این تیم را دیدیم، می‌دانیم تیم‌های تهرانی و با این شرایط همیشه خطرناک هستند و درک انگیزشی دارم از این تیم و می‌دانم تیم‌هایی مثل تیم خودمان که از لیگ یک به لیگ برتر صعود می‌کنند، چه میزان از انگیزه و توان خودشان را به‌کار می‌گیرند.

ربیعی بیان کرد: ما هم از لحاظ ذهنی و تاکتیکی با توجه به بازی سختی که در مسجدسلیمان داشتیم، آماده بازی هستیم و  امیدوارم بتوانیم برنامه‌های مدنظرمان پیش برود و تیمی که لایق‌تر و محق‌تر است، بتواند پیروز میدان شود.

انتهای پیام/80016/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول