اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

مهار آتش‌سوزی گسترده انباری در زرند بعد از 4 ساعت/ ثبت 2 فوتی و 3 مصدوم در حادثه

مسئول آتش‌نشانی زرند گفت: دو ساختمان سه طبقه که انبار قالی، موکت و مغازه قالی‌فروشی بوده است در حال حریق بود که با تلاش همکاران اطفای حریق شروع شد که چند مصدوم به بیمارستان انتقال داده شدند و حال چند نفر وخیم است و آتش بعد از چهار ساعت مهار شد.

مهار آتش‌سوزی گسترده انباری در زرند بعد از 4 ساعت/ ثبت 2 فوتی و 3 مصدوم در حادثه

به گزارش خبرگزاری فارس از زرند، مسعود مومنی‌فر اظهار داشت: عصر امروز ساعت ۱۵ و سه دقیقه به مرکز پیام سازمان آتش‌نشانی تماس گرفته که یک مغاره دچار آتش‌سوزی شده است بلافاصله نزدیک‌ترین ایستگاه عازم محل شده و ایستگاه سه و یک هم به پشتیبانی به محل اعزام شدند.

شهردار زرند افزود: دو ساختمان سه طبقه که انبار قالی، موکت و مغازه قالی‌فروشی بوده است در حال حریق بود که با تلاش همکاران اطفای حریق شروع شد که چند مصدوم به بیمارستان انتقال داده شدند و حال چند نفر وخیم است و آتش بعد از چهار ساعت مهار شد.

 

 

صابری رئیس اورژانس کرمان گفت: ساعت ۱۵:۲۰ امروز یکشنبه ( ۷ آذر ماه) در پی دریافت گزارش آتش‌سوزی انبار فرش واقع در خیابان اسدآبادی شهر زرند، بلافاصله ۲ تیم فوریت‌های پزشکی به محل حادثه اعزام شد که متاسفانه به علت شدت آتش‌سوزی ۲ نفر (زن ۲۵ و ۶۰ساله) در این حادثه جان باخته و ۳ نفر مصدوم شدند.

وی افزود: مصدومان این حادثه  بعد از انتقال به بیمارستان سینا زرند و انجام اقدامات درمانی با پایدار شدن علائم حیاتی جهت تکمیل اقدامات درمانی به بیمارستان شفا کرمان منتقل شدند.

صابری ادامه داد: مصدومان شامل یک دختر بچه ۵ ساله و ۲ مرد ۲۷ و ۳۰ ساله هستند که حال عمومی ۲ نفر از مصدومان (دختربچه ۵ ساله و مرد ۲۷ ساله) وخیم گزارش شده است.

انتهای پیام/3388/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول