اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

شگفتی جام حذفی تکمیل نشد/پیروزی شهرداری آستارا مقابل الماس تازه آباد چاف

دیدار تیم شهرداری آستارا و تیم لیگ استانی الماس تازه آباد چاف با نتیجه سه بر دو به سود شهرداری آستارا به پایان رسید.

شگفتی جام حذفی تکمیل نشد/پیروزی شهرداری آستارا مقابل الماس تازه آباد چاف

به گزارش خبرگزاری فارس از تالش، دیدار تیم‌های شهرداری آستارا و الماس تازه آباد چاف از رقابت‌های جام حذفی ایران در استادیوم پوریا ولی تالش با پیروزی تیم شهرداری آستارا به پایان رسید. 

تیم شهرداری آستارا نماینده گیلان در لیگ دسته اول فوتبال ایران است و تیم الماس تازه آباد چاف در لیگ استان گیلان حضور دارد. 

شهرداری آستارا نماینده غرب گیلان و تیم الماس چاف نماینده غرب گیلان بود و این دیدار به نوعی، شهرآورد شرق و غرب گیلان بود. 

فرشاد پیوس سرمربی شهرداری آستارا در این دیدار، محمد رضا قنبری، علیرضا سلیم پور، سعید دلاور، حبیب افرا، محمد آزاد طلب، محمدحسین خسروی، امین حقده، کیانوش میرزایی، خشایار زبرجد، علی مصطفایی و جهانگیر عسگری را در ترکیب تیمش قرار داده بود. 

اردشیر سلیمانی، سرمربی تیم الماس تازه آباد چاف نیز در این دیدار، حامد راستروان، علیرضابحیبی، آرمان حسین پور، مرتضی مؤید ناصری، مهدی رحیمی، حامد غلامی، وحید رضاپور، پژمان بذرافشان، حامدرحمانپور، بهنام علیزاده، و کیوان ربیعی را در ترکیب تیمش قرار داده بود. 

شهرداری آستارا خیلی زود روی کار تیمی بازیکنان باتجربه و میدان دیده‌اش در دقیقه یک بازی توسط جهانگیر عسکری به گل رسید و بازیکنان الماس تازه آباد وقتی به خودشان آمدند که تیمشان یک گل دریافت کرده بود. 

تیم الماس تازه آباد چاف پس از دریافت گل موقعیت‌های نصفه و نیمه زیادی روی دروازه تیم شهرداری آستارا ایجاد کرد ولی نتوانست دروازه تیم حریف را بگشاید. 

حتی در نیمه اول هم یک ضربه به تیر دروازه تیم شهرداری آستارا زدند ولی نتوانستند دروازه این تیم را بازکنند. 

اما نیمه دوم نیمه متفاوتی بود بازیکنان الماس تازه آباد چاف دو گل به شهرداری آستارا زدند و دو گل دریافت کردند تا نتیجه بازی سه بر دو شود و در نهایت شهرداری آستارا به دور بعدی جام حذفی راه یافت. 

گل‌های الماس تازه آباد چاف را بهنام علیزاده و کیوان ربیعی به ثمر رساندند. 

دو گل نیمه دوم شهرداری آستارا هم توسط فرشاد پاداش و مجتبی محبوب مجاز به ثمر رسید. 

انتهای پیام/۸۴۰۰۸/ ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول