اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

فارس من| بیمارستان جدید تکاب به بهره‌برداری رسید

مدیر شبکه بهداشت و درمان تکاب از بهره برداری کامل بیمارستان جدید تکاب خبر داد و گفت: طی ماه‌های گذشته با انتقال بیمارستان شهدا به بیمارستان جدید توانستیم امر بهره برداری از بیمارستان جدید را به فرجام برسانیم.

فارس من| بیمارستان جدید تکاب به بهره‌برداری رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه به نقل از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان تکاب، بایرام زاده اظهار داشت: بیمارستان جدید در حال حاضر با تمام توان و با تمامی بخش‌های فعال خود در محل جدید شروع به کار کرده و آماده ارائه خدمات به مردم شریف شهرستان است.

وی ادامه داد : خدمات بیمارستان جدید با تکمیل ساختمان سی تی اسکن و نصب دستگاه مربوطه که در بیمارستان است به شرایط ایده عالی خواهد رسید و کلیه نیازهای بیمارستانی را در حد خود جوابگو خواهد بود.

مدیر شبکه بهداشت و درمان تکاب تصریح کرد: بیمارستان شهدای شهرستان در حال حاضر با پذیرش و مداوای بیماران کرونایی به این امر اختصاص یافته و در کنار آن در تلاشیم به زودی بخشی از بیمارستان را نیز به بخش روان پزشکی تبدیل و راه اندازی کنیم .

بایرام‌زاده خاطرنشان کرد: برای سهولت پذیرش بیماران دیالیزی و به علت عدم وجود بخش دیالیز در بیمارستان جدید شهرستان ، بخش دیالیز همچنان در بیمارستان شهدا تکاب به فعالیت خود ادامه خواهد داد و بیماران دیالزی جهت مداوا به بیمارستان شهدا ( همان بیمارستان قدیم ) مراجعه کنند.

به گزارش فارس، چندی پیش سوژه‌ای در سامانه فارس من با عنوان« درخواست تکمیل بیمارستان ۱۵ ساله شهرستان تکاب» ثبت شده بود. 

انتهای پیام/ ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول