اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

ترس از ویرانی‌های سیل دغدغه این روزهای مردم مهردشت

رئیس شورای اسلامی شهر مهردشت گفت: یکی از مطالبات و دغدغه های مردم مهردشت ترس از جاری شدن سیلاب ها در شهر و ضرورت ساماندهی آسفالت معابر است.

ترس از ویرانی‌های سیل دغدغه این روزهای مردم مهردشت

علی‌اکبر کارگران، رئیس شورای اسلامی شهر مهردشت ابرکوه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان، در رابطه با مهمترین مطالبات مردم مهردشت از شورای شهر، اظهار کرد: بیشترین درخواست مردم از ابتدا اتحاد و همدلی بین اعضای شورای شهر بود که تمامی اعضا از ابتدا در برابر این خواسته به حق مردم که می تواند منشاء اتفاقات خوبی برای شهر و شهروندان باشد، سر تعظیم فرود آورده و تلاش خود را تنها در راه تحقق مطالبات مردم به کار می‌گیرند.

وی افزود: یکی از نگرانی‌ها و مطالبات جدی شهروندان مهردشتی مسئله ساماندهی آسفالت معابر و ترس از جاری شدن سیل و تکرار تجربه تلخ بارندگی‌های سال گذشته است که سیلاب ها را به سمت خانه‌های اهالی شهر روانه و خسارات بسیاری به آنان وارد کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر مهردشت خواسته مهم دیگر اهالی مهردشت را انتخاب یک شهردار کارآمد، میدانی و آشنا و آگاه به مسائل شهر عنوان کرد و افزود: در همین راستا اعضای شورای شهر با همفکری و آینده‌نگری به منظور جلوگیری از فرصت سوزی و آغاز پیگیری جدی مسائل شهری، سید حسین حسینی دوست را به عنوان شهردار مهردشت برگزیدند.

وی تعویض لوله های فرسوده آب شرب، افزایش محدوده شهر، احداث کمربندی، پیگیری جاده صفا شهر مهردشت، اقدام در جهت جلوگیری از ورود سیلاب به شهر و آسفالت معابر و خیابان ها را از جمله اولویت های مهم شهر برشمرد.

این مسئول در رابطه با خروجی شورای شهر طی چند ماه گذشته، ابراز کرد: زیر سازی بیش از ۲۵ هزار متر مربع از کوچه های شهر، آسفالت بیش از ۲۰ هزار متر مربع از معابر و خیابان، پیگیری های مکرر جهت تعویض لوله های فرسوده آب شرب به طول تقریبی ۱۰ کیلومتر که برای بخش بهمن تصویب شده از جمله اقداماتی است که با پیگیری های شورا انجام شده است.

کارگران یادآور شد: شورای شهر مهردشت مسائلی همچون احداث رینگ شهری، جاده کمربندی ابرکوه مهردشت اسفندآباد، بلوار ابرکوه مهردشت، تکمیل جاده صفاشهر مهردشت، اخذ مجوز کد بیمارستان، احداث و تکمیل پروژه های ورزشی، احداث شهرک گلخانه ای، اخذ مجوز حفر چاه آب و افزایش فضای سبز، دریافت وام قرض الحسنه جهت کمک به شهرداری در راستای درآمد زایی از جمله پیگیری های شورا بوده است.

رئیس شورای شهر مهردشت نظارت بر امور شهرداری به منظور بهبود مدیریت خدمات شهری را از دیگر برنامه های شورای برشمرد و تصریح کرد: تشکیل کارگروه های مردمی در حوزه های فرهنگی، اجتماعی، پیشکسوتان و بانوان همیار شورا در دستور کار قرار دارد که می تواند گامی ارزشمند در جهت مشارکت شهروندان در امور مدیریت شهری باشد.

کارگران تأکید کرد: بهره گیری از ظرفیت جوانان و نخبگان مهردشتی و شناسایی استعدادهای آنان در زمینه های مختلف به منظور پیشبرد اهداف برنامه های شهری و همچنین توسعه و پیشرفت مهردشت نیز در دستور کار شورا قرار دارد.

انتهای پیام/ف

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول