اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

قالیباف: توسعه مراکز تحقیقاتی هسته‌ای با قدرت پیش برود/ تقدیر از نیروی دریایی ارتش و سپاه

رئیس مجلس در آغاز نشست علنی امروز سالروز شهادت شهید فخری‌زاده را تبریک و تسلیت گفت و اظهار داشت: امیدواریم توسعه مراکز تحقیقاتی در حوزه صنایع هسته ای کشور موفق تر از همیشه و با قدرت به پیش برود.

قالیباف: توسعه مراکز تحقیقاتی هسته‌ای با قدرت پیش برود/ تقدیر از نیروی دریایی ارتش و سپاه

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (یکشنبه 7 آذرماه) مجلس شورای اسلامی در نطق پیش از دستور خود با تبریک فرا رسیدن هفتم آذرماه روز نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، گفت: در هفتم آذرماه 1359، نیروی دریایی ارتش در حمله ناوچه پیکان به موفقیت بزرگی دست پیدا کرد و در این عملیات، مجموعه نیروی دریایی رژیم بعث را منهدم کرد؛ در این عملیات شهدای عزیز و گرانقدری به شهادت رسیدند که به همین مناسبت، این روز بزرگ را به تمامی دریادلان نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی تبریک می گوییم.

وی افزود: مجلس شورای اسلامی از رشادت های فرزندان غیور نیروهای مسلح در نیروی دریایی ارتش و سپاه که حضور مقتدرانه‌ای در آب‌های آزاد و خلیج فارس در دوردست و نزدیک دارند، تقدیر و تشکر می کند.

رئیس قوه مقننه کشورمان با تبریک هفته بسیج ادامه داد: در هفته ای که گذشت، نمایندگان همزمان با هفته بسیج در حوزه های انتخابیه در مأموریت بودند، از این رو هفته بسیج را به تمامی دریادلان بسیجی تبریک و تهنیت می گوییم و درود می فرستیم به روح پر فتوح همه شهدا به ویژه شهدای بسیجی که انصافا عزت، استقلال و دفاع از این سرزمین و ارزش های اسلامی و انقلاب اسلامی را از ابتدای انقلاب تا امروز به دوش کشیده و در صحنه های اجتماعی و در بخش های جهادی و سازندگی و اجتماعی همیشه در میدان بوده اند و از تمامی این عزیزان تقدیر و تشکر می کنیم.

قالیباف یادآور شد: همچنین روز جمعه، اولین سالگرد شهادت شهید فخری زاده دانشمند برجسته هسته ای کشورمان بود که رژیم تا بن دندان مسلح، خون آشام و کودک کش صهیونیستی و ایادی شان، ایشان را به شهادت رساندند؛ ضمن عرض تبریک و تسلیت به خانواده ایشان و همه عزیزان، امیدواریم با فعالیت‌های علمی و درخشان این شهید عزیز و دیگر شهدای هسته ای، توسعه مراکز تحقیقاتی در حوزه صنایع هسته ای کشور موفق تر از همیشه و با قدرت به پیش برود.

رئیس مجلس شورای اسلامی افزود: همچنین مطلع شدیم که ام الشهید والده گرامی اردشیر مطهری نماینده گرمسار و آرادان به رحمت ایزدی پیوستند، این مصیبت وارده را به ایشان و خانواده محترم شان تسلیت عرض می کنیم و برای آن مرحومه طلب مغفرت و برای بازماندگان صبر و اجر از درگاه خداوند متعال مسئلت داریم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول