اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  حقوقی و قضایی

کاهش ۵۰ درصدی جرایم نیرو‌های مسلح با اجرای سیاست‌های پیشگیری از وقوع جرم

رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح از کاهش ۵۰ درصدی جرایم نیرو‌های مسلح از ابتدای اجرای سیاست‌های پیشگیری از وقوع جرم از سال ۷۶ تاکنون خبر داد.

کاهش ۵۰ درصدی جرایم نیرو‌های مسلح با اجرای سیاست‌های پیشگیری از وقوع جرم

به گزارش خبرگزاری فارس، معاون هماهنگ‌کننده ارتش و هیئت همراه با رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح دیدار کردند. در ابتدای این دیدار امیر حبیب‌الله سیاری انتصاب حجت الاسلام والمسلمین احمدرضا پورخاقان را تبریک گفت و برای وی آرزوی توفیق کرد.

رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح در این دیدار از این سازمان به عنوان بازوی فرماندهان در جهت صیانت از نیرو‌های مسلح یاد کرد.

وی گفت: فرمانده مقتدری که می‌خواهد به وظیفه‌اش عمل کند و اقتدار خودش را در چهارچوب قانون به منصه ظهور برساند باید سازوکاری داشته باشد که از طریق آن بتواند با مجرمان برخورد نماید و آن سازمان قضایی نیرو‌های مسلح است.

وی با اشاره به کاهش ۵۰ درصدی جرایم نیرو‌های مسلح از ابتدای اجرای سیاست‌های پیشگیری از وقوع جرم از سال ۷۶ تاکنون افزود: سازمان قضایی نیرو‌های مسلح در راستای سیاست‌های فرماندهی کل قوا و اجرای مفاد قانون اساسی در جهت پیشگیری از وقوع جرم با همکاری نیرو‌های مسلح گام‌های بلندی برداشته و این افتخار بزرگی است.

در این دیدار امیر سیدمحمدرضا حسینی فرمانده دژبان کل ارتش و سرهنگ «مسلم یعقوبی» رئیس اداره قوانین، امور حقوقی و مجلس ارتش، امیر سیاری را همراهی می‌کردند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول