اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

حمایت از دولت برای اجرای عدالت اجتماعی در برهه کنونی ضروری است

امام‌جمعه خوانسار با بیان اینکه در راستای اهداف نظام از دولتی که در راستای اهداف نظام حرکت کند حمایت خواهیم داشت، گفت: در برهه کنونی با وجود شرایط سخت اقتصادی باید حامی دولت باشیم تا به اهدافی که برای رسیدن به عدالت اجتماعی طراحی کرده دست پیدا کند.

حمایت از دولت برای اجرای عدالت اجتماعی در برهه کنونی ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از خوانسار، حجت‌الاسلام رسول خواجه‌کریمی، امام‌جمعه خوانسار امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر خوانسار با اشاره به منفعت طلبی آمریکایی‌ها در جهان، اظهار کرد: آمریکا هیچ گاه در رسیدن به منافع خود دست از تهدید و تحریم و تحقیر ملت ایران دست بر نخواهند داشت و اکنون آمریکایی‌هایی‌ها در تمام مناطقی از جهان که تحت امر خود قرار داده بودند تحقیر شدند و این مناطق در ید نیروهای حزب الله قرار دارد.

خواجه‌کریمی با تأکید بر وحدت ملت ایران، گفت: هر روز به حقیقت نظامی ایران اسلامی افزوده می‌شود و وعده صبح پیروزی نزدیک و ظلم و ستم استکبار جهانی برچیده و ملت‌های مظلوم رهایی می‌یابد.

امام‌جمعه خوانسار با بیان اینکه در راستای اهداف نظام از دولتی که در راستای اهداف نظام حرکت کند حمایت خواهیم داشت، گفت: در برهه کنونی با وجود شرایط سخت اقتصادی باید حامی دولت باشیم  تا به اهدافی که برای رسیدن به عدالت اجتماعی طراحی کرده دست پیدا کند.

انتهای پیام/۶۳۰۷۱/ج/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول