اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

مسؤولان با مدیریت درست مشکلات اقتصادی کشور را برطرف کنند

امام جمعه زاهدان با اشار به اینکه برای رهایی جامعه از مشکلات اقتصادی و کم آبی دعا تنها کفایت نمی‌کند، گفت: مسؤولان باید کار و با مدیریت درست از همه ظرفیت‌ها برای برطرف کردن مشکلات استفاده کنند.

مسؤولان با مدیریت درست مشکلات اقتصادی کشور را برطرف کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، آیت الله مصطفی محامی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار کرد: اکنون کشور ما دچار مشکلات متعددی است چه مشکلات مثل دغدغه‌های معیشتی و کم آبی این مشکلات به هر جهت که باشد باید مایه تذکر ما  موجب توبه و بازگشتمان به سوی پروردگار باشد.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان افزود: باید با حضور قلب، دل شکسته و استغفار برای حل مشکلات کشور و بهبود وضعیت معیشت، اشتغال، کار و مسکن به ویژه برای جوانان دعا کنیم.

امام جمعه زاهدان گفت: یکی از راه‌های رسیدن به تقوا و حفظ جامعه از مشکلات کار درست و استفاده صحیح از همه توانمندی‌ها و ظرفیت‌هاست.  

وی با اشار به اینکه برای رهایی جامعه از مشکلات اقتصادی و کم آبی دعا تنها کفایت نمی‌کند باید کار و با مدیریت درست از همه ظرفیت‌ها استفاده کرد افزود: بسیجی قبل از اینکه عضو سازمانی باشد یک مسلمان معیار در تراز انقلاب اسلامی  است. 

آیت اللّه محامی بسیج با اخلاص، توانی متکی به خدا و پایگاه مردمی‌اش از ظرفیت‌های بزرگ کشور است تصریح کرد: مسوولان چه مسوولان کشوری و چه استانی به تعبیر شهید بهشتی شیفته خدمت باشند نه تشنه قدرت و در فکر خدمت به مردم باشند.

وی با اشاره به اینکه باید براساس شایسته سالاری کسانی که توان خدمت به مردم را دارند انتخاب شوند گفت: اگر اکثر مسوولان همچون شهید مدرس در برابر تهدیدها آزاد بودند ما وضعیت بهتری داشتیم.

امام جمعه زاهدان ضمن گرامیداشت هفته بسیج افزود: برای حل مشکلات کشور بویژه مشکلات اقتصادی باید با مدیریت قوی از همه ظرفیت‌ها استفاده کنیم که یکی از این ظرفیت‌ها حضور بسیج و حضور موثر مردم در تمام عرصه‌ها است.

انتهای پیام/3139

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول