اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

شهبازیان:استقلال اگر قهرمانی می‌خواهد نباید در3 بازی مساوی کند/ گل نزدن تیم ربطی به خط هافبک ندارد

بازیکن اسبق تیم استقلال گفت:تیمی که می خواهد قهرمان شود مساوی برایش اثر بخش نخواهد بود و باید در تمام بازی ها سه امتیازها را کسب کند.

شهبازیان:استقلال اگر قهرمانی می‌خواهد نباید در3 بازی مساوی کند/ گل نزدن تیم ربطی به خط هافبک ندارد

سبو شهبازیان در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص دیدار استقلال مقابل گل گهر سیرجان اظهار داشت: من بازی استقلال را به صورت کامل تماشا نکردم ولی 3 تساوی پشت سر هم برای این تیم خوب نیست و این تیم باید در نیم فصل اول تمام سه امتیازها را جمع کند. در نیم فصل دوم کار سخت می‌شود و انتظارها  از تیم استقلال زیاد خواهد شد.

وی افزود :تیمی که می خواهد قهرمان شود مساوی برایش اثر بخش نخواهد بود و باید در تمام بازی ها سه امتیازها را کسب کند. تیم های ریشه داری چون استقلال باید سیستم قهرمانی داشته باشند.

مدافع سابق استقلال در خصوص عملکرد ضعیف مهاجمان  این تیم گفت:از کوین یامگا انتظار می رود که به تیم استقلال کمک کند.اگر قرار باشد عملکرد این بازیکن  این گونه  بازی کند ما در ایران هم چنین بازیکنانی داریم، بازیکنان بزرگ باید بوی گل بدهند.کوین یامگا در بازی با نساجی مازندران یک تک به تک را خراب کرد و همچنین در بازی با فجر سپاسی شیراز موقعیت های زیادی را از دست داد.به نظر من بازیکنی که برایش هزینه می شود باید مثلا از دو موقعیتی که به دست می آورد یکی را گل کند.

شهبازیان در پاسخ به این سوال که آیا عملکرد  ضعیف مهاجمان این تیم به خط هافبک استقلال ربط دارد یا خیر گفت:هواداران استقلال از تیمشان گل می خواهند و این که می گویند یامگا هنوز در ترکیب استقلال جا نیفتاده اشتباه است. بازیکنی که از خارج می آید باید بیشتر موقعیت های خود را به گل تبدیل کند و دلیل گل نزدن تیم استقلال ربطی به عملکرد خط هافبک این تیم ندارد.

وی در خصوص عملکرد خوب خط دفاع استقلال و دریافت یک گل در 6 مسابقه اخیر گفت:خط دفاع باید دارای ثبات باشد و فرهاد مجیدی هنوز در خط دفاعی  تیمش ثبات پیدا نکرده است.جا به جایی بازیکنان در خط دفاع ناهماهنگی به وجود می آورد و باید به گونه ای باشد که استقلال گل نخورد. من به فکر هواداران هستم که دوست دارند یک تیم خوب داشته باشیم. معتقدم استقلال نباید سه امتیازها را به راحتی از دست بدهد و به فکر این باشد که در ادامه راه نتایج خوبی کسب کند.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول