اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

انگلیس حضور نظامی در جهان را افزایش می‌دهد

بر اساس طرح جدید وزارت دفاع انگلیس، این کشور قصد دارد تا حضور نظامی خود را در جهان افزایش دهد.

انگلیس حضور نظامی در جهان را افزایش می‌دهد

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، بر اساس طرحی که وزارت دفاع انگلیس روز پنجشنبه منتشر کرده، این کشور مصمم است تا حضور نظامی خود در جهان را افزایش دهد.

در طرح نوین‌سازی نظامی آینده آمده است: «تعداد بیشتری از ارتش در مدت زمان بیشتری در سرتاسر جهان مستقر خواهند شد. استقرار نظامیان بیشتر توانایی ما برای پیش‌بینی بحران ها و آمادگی برای درگیری‌ها را افزایش می‌دهد».

بر اساس این طرح، افزایش حضور نظامی انگلیس در جهان، با ایجاد اطمینان برای متحدان و شرکا و بازدارندگی در مقابل دشمنان، مانع از ایجاد درگیری خواهد شد.

وزارت دفاع انگلیس از افزایش سرمایه گذاری 8.6 میلیارد پوندی (11.46 میلیارد دلاری) در تجهیزات نظامی برای یک دهه آینده خبر داد و بدین ترتیب حجم سرمایه گذاری انگلیس در بخش نظامی خود در این مدت به 41.3 میلیارد پوند خواهد رسید.

بر اساس برآورد وزارت دفاع انگلیس، تا سال 2025 بیش از 100 هزار نظامی در ارتش این کشور فعالیت خواهند داشت که شامل 73 هزار نظامی فعال و 30 هزار نظامی رزرو خواهد بود.

انتهای پیام/.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول